نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

احتمال ارتباط داشتن فیلم Thor: Ragnarok با فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2

طبق تصویری که کمپانی فانکو منتشر کرده، به‌نظر می‌رسد که فیلم Thor: Ragnarok با فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 ارتباط خواهد داشت.

ادامه این مطلب ممکن است بخش مهمی از داستان فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 را برای شما فاش کند

حدود دو ماه دیگر فیلم مورد انتظار ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و حال به نظر می‌رسد که یکی از نظریه‌های طرفداران دنیای سینمایی مارول در مورد این فیلم در حال به حقیقت پیوستن است. طبق این نظریه، استاد بزرگ یک سلستیال (Celestial) است و حال طبق تصویری که کمپانی فانکو پاپ از محصولات در نظر گرفته این کمپانی برای فیلم Thor: Ragnarok منتشر کرده، به نظر می‌رسد که این نظریه احتمالا درست خواهد بود و استاد بزرگ از نژاد سلستیال است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok

پیش از این نیز کمپانی لگو با انتشار تصاویری از محصولات خود با نام Mandarin Attacks، بخش‌های مهمی از فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) را فاش کرده بود، اما این محصولات و تصاویر همیشه به اتفاق مهمی در فیلم اشاره نمی‌کنند و ممکن است ارتباطی با اتفاقات فیلم نداشته باشند. با این حال، بدون شک فاش شدن یک اتفاق مهم از یک فیلم پیش از اکران آن، اتفاق چندان جالبی نیست و طرفداران همواره از این موضوع گلایه کرده‌اند. با این حال، اگر این تصویر درست باشد، استاد اعظم از نژاد شخصیت شرور و منفی ایگو خواهد بود که پیش از این شاهد حضور و قدرت این شخصیت در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ ) بوده‌ایم.

Thor: Ragnarok

اگر استاد اعظم تنها نیمی از قدرت ایگو را در فیلم Thor: Ragnarok داشته باشد، ثور و گروهش با مشکل بسیار بزرگ‌تری از هلا و زیر دستانش رو‌به‌رو هستند. با این وجود، این تصویر ممکن است تنها بخشی از محصولات کمپانی فانکو پاپ باشد و هیچ ارتباطی با اتفاقات این فیلم نداشته باشد. با این حال، اگر این تصویر درست باشد، ممکن است شخصیت کالکتور نیز یک سلستیال باشد. در حاشیه پنل کمپانی مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال که ماه گذشته برگزار شد، مارول دومین تریلر فیلم Thor: Ragnarok را منتشر کرد. اخیرا نیز مدت زمان رسمی این فیلم مورد انتظار پاییز امسال رسما تایید و اعلام شده است. مدت زمان رسمی فیلم Thor: Ragnarok قرار است ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه باشد.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت، جیمی الکساندر در نقش سیف و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم نگهبانان کهکشان 2 / Guardians of the Galaxy 2

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر امسال (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، بوده است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده