نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

پوستر جدید سریال Inhumans شخصیت لاک جاو را نشان می دهد

مارول و شبکه ABC پوستر جدیدی از سریال اینهیومنز (Inhumans) منتشر کرده‌اند که تمرکز آن روی شخصیت لاک‌ جاو (Lockjaw) است.

کمتر از یک هفته دیگر دو قسمت ابتدایی سریال Inhumans در سینماهای IMAX اکران خواهد شد. با این حال، هنوز محدودیت انتشار نقدهای این سریال برداشته نشده و به نظر می‌رسد که تا زمان اکران آن نباید انتظار انتشار نقدهای این سریال را داشت. در حاشیه پنل این سریال در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ که در اواخر ماه تیر امسال برگزار شد، بخش تلویزیونی مارول و شبکه ABC دومین تریلر سریال Inhumans را منتشر کردند. حال پوستر جدیدی از این سریال منتشر شده که تمرکز آن روی شخصیت لاک‌جاو است که یک سگ غول‌پیکر با توانایی تلپورتینگ است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Inhumans Poster

شخصیت لاک‌جاو شاید آن چیزی که طرفداران این مجموعه امید یا انتظارش را داشتند، نباشد؛ اما جلوه‌های ویژه این شخصیت بسیار خوب کار شده و از نکات مثبت نمایش‌های سریال Inhumans بوده است. همچنین انتظار می‌رود که او روابط نزدیکی نیز با شخصیت کریستال داشته باشد؛ هرچند در تریلرهای منتشر شده از این سریال، حضور چندان پررنگی نداشته است و تنها شاهد قابلیت تلپورتینگ این شخصیت بوده‌ایم و کمتر به ویژگی‌های دیگر آن پرداخته شده است.

انسون مونت در نقش بلک بولت، ایوان رئون در نقش ماکسیموس، سریندا سوان در نقش مدوسا، کن لئونگ در نقش کارنک، ایم اکواکر در نقش گورگن، ایزابل کورنیش در نقش کریستال، مایک مو در نقش تریتون، سونیا بالمورس در نقش اورن و الن واگلم در نقش لوئیز، از جمله بازیگرانی هستند در سریال Inhumans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت سریال Inhumans بر عهده اسکات باک، سازنده سریال Iron Fist (آیرون فیست) بوده است.

پخش هفتگی سریال Inhumans از تاریخ ۲۹ سپتامبر امسال (۷ مهر) آغاز خواهد شد. این سریال قرار است در هشت قسمت تولید شود و از شبکه ABC به روی آنتن برود. همچنین دو قسمت ابتدایی سریال Inhumans در تاریخ ۱ سپتامبر امسال (۱۰ شهریور) در سینماهای IMAX اکران خواهد شد. طبق گفته شبکه ABC، مدت زمان نسخه تلویزیونی دو قسمت ابتدایی این سریال طولانی‌تر از نسخه سینمایی و IMAX آن خواهد بود.


منبع ComicbookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده