// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

تریلر جدید بازی Crowfall در نمایشگاه گیمزکام 2017

بازی Crowfall، پروژه MMORPG منحصربه‌فرد استودیو ArtCraft، میزبان تریلری جدید در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 شد.

در میان اخبار بازی پیرامون نمایشگاه گیمزکام 2017، استودیو آرت کرفت اینترتینمنت (ArtCraft Entertainment) تریلر جدیدی از پروژه MMORPG خود، یعنی بازی Crowfall منتشر کرد.

سازندگان از این بازی به عنوان یک شبیه‌ساز در قالب «نبرد برای پادشاهی» یاد کرده‌اند و ویدیوی جدید می‌تواند آن را به‌درستی به تصویر بکشد. در تریلر منتشر شده، کاراکتر این بازی را می‌بینیم که چندین روند زندگی مختلف را تجربه کرده که در یکی از آنها شاهد هستیم که در قالب یک ملکه در بازی حضور پیدا می‌کند و در صفحات دیگر زندگی وی می‌بینیم که در نقش یک قهرمان و همچنین شخصیت شرور در بازی حضور می‌یابد. گویا امکانات بسیار زیادی در این بازی جای گرفته است.

بازی Crowfall توسعه خود را با کمپین جمع‌آوری بودجه از سوی طرفداران در سایت کیک استارتر در سال ۲۰۱۵ آغاز کرد و سازندگان قرار بود که برای توسعه این بازی ۸۰۰ هزار دلار از سوی طرفداران جمع‌آوری کنند. در این راستا سازندگان با استقبال گرم طرفداران روبه‌رو شدند و توانستند مبلغی بالغ بر یک میلیون و هفتصد هزار دلار جمع‌آوری کنند.

crowfall

خیلی از شما کاربران با روند بازی‌های MMO آشنایی دارید، اما به گفته سازندگان، بازی Crowfall با پروژه‌های مشابه متفاوت است. سیستم دنیای این بازی به گونه‌ای است که پنج دنیای مختلف، شامل Etenal Kingdoms ،God’s Reach و Dregs و همچنین The Shadow در آن جای گرفته است که هرکدام در قالب یک کمپین در بازی قرار گرفته‌اند و برای چند ماه در بازی باقی می‌مانند. جهان این بازی از سیستم Procedurally Generated بهره‌ می‌برد؛ طوری که دنیای آن به طور انتخابی و خودکار پردازش می‌شود و کاربران در آن شاهد مناطق تکراری نخواهند بود. ضمنا دنیاهای این بازی که در بالا به آنها اشاره شد پس از گذشت چهار فصل به اتمام می‌رسند و برای کسب پیروزی در هرکدام از این دنیا‌ها باید ماموریت‌های مختلفی را به پایان برسانید. به گفته سازندگان، تمامی روند بازی وابسته به انتخاب‌های بازیکنان است.

بازی Crowfall هنوز مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذراند و تا به امروز سازندگان به تاریخ انتشار نسخه رسمی آن اشاره‌ نکرده‌اند. بازی مذکور قرار است به طور انحصاری برای پی سی منتشر شود. در صورت تمایل می‌توانید نسخه «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) این بازی را از وب‌سایت رسمی آن خریداری کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر گیمز‌کام 2017 بازی Crowfall را دانلود کنید و نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده