نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

محفظه کنسول نینتندو سوئیچ با طراحی شفاف معرفی شد

محفظه جدید و شفاف نینتندو سوییچ، ظاهری نوستالژیک به این کنسول دوست‌داشتنی و محبوب بخشیده است.

به تازگی فردی با نام کاربری Myriann در خرده‌فروشی آنلاین AliExpress، نسخه‌ای مخصوص و منحصر به فرد از محفظه کنسول نینتندو سوییچ و جوی‌کان‌های این دستگاه را معرفی کرده است. این محفظه که محتویات درون دستگاه را به‌طور کامل به نمایش می‌گذارد، ظاهری عجیب و در عین حال نوستالژیک به این کنسول دوست‌داشتنی بخشیده است.

Myriann مدعی شده که این محفظه جدید به راحتی روی کنسول نینتندو سوییچ و جوی‌کان‌های آن نصب می‌شود. هرچند به نظر می‌رسد برای دسترسی به تمامی دکمه‌ها، خریداران ناچارند این محفظه را از هم باز کنند. این محفظه شفاف در حال حاضر با قیمت ۴۰ دلار به بازار عرضه شده است، البته خریداران می‌توانند در صورت تمایل محفظه کنسول و جوی‌کان‌ها را به طور مجزا تهیه کرده و هزینه کمتری را متقبل شوند.

علاوه بر این محفظه شگفت‌انگیز، Myriann تعدادی محفظه دیگر در رنگ‌های سبز، آبی، قرمز، سفید و طلایی نیز برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرده است. هرچند از آن‌جایی که پشت این محفظه‌ها عبارت Super Switch به چشم می‌خورد، می‌توان نتیجه گرفت کمپانی نینتندو هیچ‌گونه ضمانتی برای این محفظه‌ها در نظر نگرفته است.

جالب است بدانید کمپانی نیتندو در صورت ایجاد هرگونه تغییر در شکل اولیه‌ی دستگاه، گارانتی ۱۲ ماهه کنسول را باطل می‌کند. در همین راستا چندی پیش نیز کمپانی dbrand تولید اسکین‌های کنسول نینتندو سوییچ خود را به این دلیل که به بدنه دستگاه آسیب می‌رساندند، کنسل کرده بود.

شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محفظه‌های زیبا را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید:


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده