نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

سریال دیگری از Jumper در دست ساخت است

طبق خبرهای منتشر شده، سریال تلویزیونی جهنده (Jumper) با بازی جیمی بل در دست ساخت است.

داگ لیمان که کارگردانی فیلم Jumper محصول سال ۲۰۰۸ را بر عهده داشته، در حال ساخت یک سریال تلویزیونی براساس این فیلم است. این سریال تلویزیونی در اصل یک دنباله غیر رسمی برای فیلم سینمایی آن است که برای شبکه استریم یوتیوب در دست ساخت است. در این سریال که Impulse نام دارد و براساس رمانی به همین نام اثر استیون گولد در دست ساخت است، شاهد حضور شخصیت‌ها و بازیگران جدیدی هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریال تلویزیونی دیگری براساس مجموعه Jumper تایید شده است.

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، سریال Jumper یک ریبوت برای این مجموعه خواهد بود، اما جیمی بل که نقش گریفین را در فیلم سینمایی آن بر عهده داشته است، در این سریال باز خواهد گشت. کار ساخت این سریال نیز بر عهده جولیان سیمپسون، کارگردان ۴ قسمت از سریال Doctor Who (دکتر هو) خواهد بود. سریال Jumper توسط کمپانی لاینزگیت، نیو ریجنسی و استویو کانال در دست ساخت است. با این حال، اطلاعات بیشتری در حال حاضر از جمله شبکه پخش کننده این سریال، منتشر نشده است.

Jumper

فیلم Jumper به کارگردانی داگ لیمان در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده دیوید اس. گویر، سیمون کینبرگ و جیم اولز بود و بازیگرانی چون هایدن کریستنسن، جیمی بل، ریچل بیلسون، مایکل روکر، آناسوفیا راب، مکس تیریوت، دایان لین، ساموئل ال. جکسون و شان رابرتز در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. با وجود اینکه فیلم Jumper نقدهای متوسط و ضعیفی از سوی منتقدان دریافت کرد، اما این فیلم موفق شد بیش از ۲۲۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. با وجود اینکه خبرهای زیادی مبنی بر ساخت دنباله این فیلم شنیده می‌شد، اما لیمان ترجیح داد که یک سریال تلویزیونی برای شبکه استریم یوتیوب رد بسازد.

جیمی بل نیز بیشتر برای بازی در نقش تینگ در فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) و بازی در نقش بیلی الیوت در فیلم Billy Elliot، شناخته شده است. او همچنین در فیلم Snowpiercer (برف‌شکن) و فیلم King Kong (کینگ کونگ) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. بل همچنین صداپیشگی شخصیت تن تن در انیمیشن The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn (ماجراهای تن‌تن: راز اسب شاخدار) را بر عهده داشته است و در سریال Turn: Washington's Spies نیز حضور دارد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده