نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

آیا شینجی میکامی کارگردانی بازی Resident Evil 8 را بر عهده خواهد داشت؟

پس از موفقیت قسمت هفتم از مجموعه بازی‌های Resident Evil، شاید دور از انتظار نباشد که شاهد بازگشت شینجی میکامی در قسمت هشتم این مجموعه پرطرفدار باشیم.

از شینجی میکامی اکثراً به عنوان پدرخوانده بازی‌های ترسناک یاد می‌شود. البته که این لقب کاملاً برازنده‌ی فردی مانند میکامی است، هرچه نباشد او خالق مجموعه بازی‌های پرطرفدار Resident Evil است. میکامی این‌روزها حسابی سرش شلوغ است و پس از پیوستن به کمپانی Tango Gameswork و کارگردانی قسمت اول بازی The Evil Within، حال تهیه کنندگی قسمت دوم این مجموعه را نیز برعهده دارد.

درواقع می‌توان گفت میکامی یکی از دلایل محبوبیت بی حد و حصر امروزه‌ی زامبی‌هاست. اما سوالی که در این میان مطرح می‌شود این است که اگر فرصتی دوباره به میکامی داده شود، آیا بازهم به سری Resident Evil بازمی‌گردد؟ پس از موفقیت قسمت هفتم بازی Resident Evil، خبر بازگشت میکامی به این مجموعه می‌تواند خبر بسیار مسرت‌بخشی برای طرفداران باشد. میکامی اخیراً در جریان نمایشگاه QuakeCon در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که اگر به شما اختیارات کامل بدهند، آیا کارگردانی Resident Evil 8 را قبول می‌کنید تنها پاسخ داد: «ممکن است.»

resident evil 4

هرچند می‌دانیم شینجی میکامی در حال حاضر برای ساخت بازی The Evil Within 2 به کمپانی Tango Gameswork متعهد است، اما بازهم نمی‌توان منکر لذت‌بخش بودن تصور بازگشت میکامی به مجموعه Rsident Evil، آن‌هم درست پس از قوت گرفتن دوباره این مجموعه شد.

در جایی دیگر میکامی در جواب به این‌ سوال که مهم‌ترین نقش خود را در زمینه ساخت بازی‌های ترسناک چه می‌داند پاسخ داد که او بازی‌های ساخته خود را ترسناک نمی‌پندارد و بیش‌تر به آن‌ها به چشم بازی‌هایی در ژانری جدید نگاه می‌کند که قرار است هیجان و لذت زیادی در بازیکنان ایجاد کنند.

هرچند به عقیده جان جوهاناس، کارگردان و ترنت هاگا نویسنده بازی The Evil Within 2، تاثیری که میکامی پس از مجموعه رزیدنت اویل از خود برجای گذاشت، نقشی حیاتی در شکل‌گیری ژانر ترسناک به شکل امروزی‌اش داشته است.


منبع Pcgamesn
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده