نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳

اضافه شدن نویسنده فیلم Doctor Strange به جمع نویسندگان فیلم Justice League Dark

طبق شایعات منتشر شده، جان اسپیتز به جمع نویسندگان فیلم لیگ عدالت تاریک (Justice League Dark) اضافه شده است.

مدت زمانی زیادی است که فیلم Justice League Dark مراحل توسعه و پیش تولید خود را سپری می‌کند، اما طی این مدت کارگردان‌های متعددی این فیلم را ترک کرده‌اند. داگ لیمان آخرین کارگردانی بود که خرداد امسال پروژه ساخت این فیلم را ترک کرد و کمپانی برادران وارنر در حال حاضر به‌دنبال استخدام کارگردان جدید برای این فیلم است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده جدیدی به جمع فیلمنامه‌نویسان فیلم Justice League Dark اضافه شده است. طبق خبری که گروه The Hashtag Show منتشر کرده‌اند، کمپانی برادران وارنر با جان اسپیتز برای نوشتن فیلمنامه این فیلم قرارداد همکاری امضا کرده است و او وظیفه دارد که دنیای جادویی و شیطانی این مجموعه را سرانجام به‌روی پرده‌های سینما بیاورد.

Jon Spaihts

اسپیتز بیشتر برای حضور در گروه فیلمنامه‌نویسی فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) و فیلم Prometheus (پرومته) شناخته شده و همچنین در گروه داستان نویسی ریبوت فیلم The Mummy (مومیایی) نیز حضور داشته است. در حال حاضر، اطلاعات زیادی از فیلم Justice League Dark منتشر نشده است و مشخص نیست که قرار است شاهد چه اتفاقاتی در این فیلم باشیم. با این حال، گفته می‌شود که دی سی کامیکز در نظر دارد تا دنیای سینمایی دیگری در کنار دنیای سینمایی یا توسعه‌یافته دی‌سی ایجاد کند و انتظار می‌رود که فیلم Justice League Dark بخشی از این دنیای سینمایی جدید باشد. 

با این حال، بسیاری از طرفداران دنیای دی‌سی علاقه دارند که شخصیت‌های مجموعه Justice League Dark را در کنار شخصیت‌هایی چون بتمن و سوپرمن مشاهده کنند، اما به نظر می‌رسد باید تا تصمیم نهایی دی‌سی و برادران وارنر در این رابطه صبر کرد. از آندرس موشیتی، دامیان زیفرون، دنیل اسپینوزا و جرارد جانستون، به عنوان چهار گزینه اصلی کمپانی برادران وارنر برای کارگردانی فیلم Justice League Dark نام برده می‌شود. گروه لیگ عدالت تاریک شامل اعضای فراطبیعی دنیای دی سی از جمله جان کنستانتین، مادام زانادو، سوامپ تینگ و ددمن است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده