نویسنده: سهند عباسپور
// شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹

Backtalk، ویژگی جدیدی در بازی Life is Strange: Before the Storm

بازی Life is Strange: Before the Storm قابلیت جدیدی را به سیستم دیالوگ خود افزوده که به وسیله‌ی آن می‌توانید جواب‌های گستاخانه بدهید یا حتی حاضر‌جوابی کنید!

به نقل از وب‌سایت یورو‌گیمر ویژگی جدیدی با نام Backtalk به سیستم دیالوگ بازی Life is Strange: Before the Storm اضافه شده است. شیوه‌ی عملکرد این قابلیت به این طریق است که بازیکن در جریان گفت‌وگویی که با یک فرد دارد و دیالوگ‌هایی که با او رد و بدل می‌کند، یک کلمه‌ی خاص یا موضوعی را که در آن صحبت استفاده شده انتخاب می‌کند و سپس در جواب طرف مقابل، در قالب دیالوگی جدید از آن موضوعات یا کلمات استفاده می‌کند و پاسخ می‌دهد؛ حرکتی که ما آن را با نام حاضر‌جوابی می‌شناسیم و عملی کاملا کلاسیک (!) در میان نوجوانان محسوب می‌شود.

گویا حتی نواری برای اندازه‌گیری این ویژگی نیز در صفحه وجود دارد که هرچه شما استفاده‌ی صحیح‌تری از این قابلیت داشته باشید و یا به عبارتی گستاخانه‌تر رفتار کنید، نوار مذکور شروع به پر شدن خواهد کرد. این ویژگی نه‌تنها سطح جدیدی را به شیوه‌ی داستان‌گویی تل‌تیل-گونه‌ی این بازی اضافه می‌کند، بلکه بازیکن احساس خوبی از آنکه نقشی در کنترل شخصیت شورشی کلوئی ایفا می‌کند، خواهد داشت.

Life is Strange: Before the Storm

یورو‌گیمر مثالی از این ویژگی در عمل می‌زند. در نقطه‌ای از بازی، کلوئی مشغول گفت‌وگو با نگهبانی است که به او می‌گوید وی جوان‌تر از آن است که بتواند وارد کنسرت موسیقی بشود و سپس با کنایه به او می‌گوید که از وقت خوابش گذشته. مانند همیشه شما راه‌های متفاوتی را برای پاسخ دادن به این دیالوگ دارید، اما اگر شما از گزینه‌ای که در آن واژه‌ی وقت خواب به کار رفته، استفاده کنید، جواب دادن با سیستم Backtalk برایتان باز خواهد شد. استفاده و به‌خصوص استفاده‌ی صحیح از Backtalk می‌تواند به کلوئی در مکالماتش کمک کند و به نفع او تمام شود.

Life is Strange: Before the Storm قرار است در تاریخ ۹ شهریور‌ماه (۳۱ آگوست) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود. قابل ذکر است که این بازی پیش-در‌آمدی بر بازی Life is Strange است و قرار نیست شماره‌ی دوم این بازی باشد. همچنین استودیوی Deck Nine Games و نه Dontnod Entertainment که سازنده‌ی Life is Strange و ادامه‌ی آن است، توسعه‌ی این بازی را بر‌ عهده دارد.

شما هم‌چنین می‌توانید تریلری را که به تازگی از این بازی در نمایشگاه گیمزکام منتشر شده اینجا، پیش‌نمایش آن در زومجی را اینجا و نکاتی را که قبل از تجربه‌ی Life is Strange: Before the Storm باید بدانید در اینجا مشاهده کنید.   


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده