// شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

تاریخ انتشار حالت بولینگ بازی Tekken 7 مشخص شد

کمپانی نامکو بالاخره اعلام کرد که اولین بسته الحاقی بازی مبارز‌ه‌ای Tekken 7، طی چند روز آینده در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

همان‌طور که قبلا نیز در اخبار بازی خوانده بودید، قرار است طی هر فصل برای بازی Tekken 7 یک بسته‌ی الحاقی بزرگ عرضه شود. حال پس از مدتی، کمپانی باندای نامکو تاریخ انتشار اولین بسته‌ی الحاقی تکن 7 را مشخص کرد. این DLC را در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور) می‌توانید دانلود کنید.

بزرگ‌ترین ویژگی بسته‌ی الحاقی اول بازی Tekken 7 حالت بولینگ بازی است که با نام Ultimate Tekken Bowl شناخته می‌شود. قبلا نیز شاهد این حالت در بازی Tekken Tag Tournament روی پلی‌استیشن 2 بوده‌ایم. همان‌طور که از اسم Ultimate Tekken Bowl نیز برمی‌آید، می‌توانید با کاراکترهای آشنای سری تکن مشغول به بازی بولینگ شوید. علاوه بر این، در بسته‌ی الحاقی اول Tekken 7 چند لباس نیز برای کاراکترهای بازی اضافه می‌شود.

اولین بسته‌ی الحاقی بازی Tekken 7 به عنوان بخشی از سیزن پس ۲۵ دلاری بازی قابل خرید است. همچنین ساکنین آمریکا نیز می‌توانند بسته‌های الحاقی را به‌صورت جداگانه خریداری کنند، ولی هنوز قیمت آن‌‌ها مشخص نشده‌ است. آخرین محتوای دانلودی که برای Tekken 7 عرضه شد، شخصیت الیزا را به همراه چند آیتم با محوریت سری Taiko Drum Master به بازی اضافه می‌کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده