// شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲

تاریخ انتشار بازی Monster Of The Deep: Final Fantasy XV

اسکوئر انیکس تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Monster Of the Deep را که یک نسخه فرعی از Final Fantasy XV است اعلام کرد.

سرانجام کمپانی ژاپنی اسکوئر انیکس تاریخ انتشار بازی شبیه‌ساز ماهیگیری Monster Of The Deep را اعلام کرد. این بازی واقعیت مجازی به صورت نسخه فرعی بازی Final Fantasy XV در تاریخ ۳۰ آبان برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

بازیکنان در این بازی قادر خواهند بود با شخصیت اصلی بازی Final Fantasy XV، یعنی نوکتیس و دوستانش به ماهیگیری بپردازند. گیم‌‌پلی بازی Monster Of The Deep دارای دو حالت داستانی و ماهیگیری آزادانه است که در حالت داستانی، بازیکنان را با اکشن هیجان‌انگیز و عمیق به چالش خواهد کشید؛ در حالی که حالت ماهیگیری آزادانه برای سرگرمی و اوقات فراغت طراحی شده است.

هچنین کمپانی اسکوئر انیکس برای کسانی که بازی Monster Of The Deep: Final Fantasy XV را پیش‌خرید کنند هدیه‌ای در نظر گرفته است. پیش‌خرید بازی از روز یکم شهریور آغاز شده است و به خریداران آن یک تم داینامیک برای کنسول پلی‌استیشن 4 و همچنین لباس مخصوص سامورایی برای شخصیت داخل بازی هدیه داده می‌شود. 

Monster Of the Deep تنها نسخه فرعی از بازی Final Fantasy XV نخواهد بود. اسکوئر انیکس در E3 سال گذشته نسخه فرعی دیگری از بازی Final Fantasy XV را در سبک شوتر معرفی کرده بود که چندی پیش اعلام کرد این بازی متوقف شده و عرضه نخواهد شد.

اسکوئر انیکس در نمایشگاه گیمزکام 2017 علاوه بر Monster Of The Deep از نسخه موبایل بازی Final Fantasy XV نیز رونمایی کرد. به گفته سازندگان، این بازی ژانر نقش‌آفرینی در بازی‌های موبایل را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده