نویسنده: رضا اکبری
// شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

درایور جدید Nvidia با پشتیبانی از بتا بازی Destiny 2 منتشر شد

شرکت انویدیا درایور نسخه 385.41 کارت‌های گرافیک GeForce‌ را با پشتیبانی از بازی‌های پرطرفدار منتشر کرد.

درایور 385.41 انویدیا به تازگی منتشر شد که چندین بازی جدید و پرطرفدار را پشتیبانی می‌کند. یکی از این بازی‌ها نسخه بتای پی سی Destiny 2 است که در ۷ شهریورماه منتشر خواهد شد. همچنین در این درایور، نسخه بتای این بازی پروفایل SLI دریافت خواهد کرد تا بازیکنانی که از چند کارت گرافیک استفاده می‌کنند بتوانند با بالاترین کارایی این بازی را اجرا کنند. همچنین قابلیت پشتیبانی از WhisperMode نیز برای استفاده‌کنندگان از لپ‌تاپ‌ در این درایور گنجانده شده است.

Destiny 2

کمپانی Nvidia دوباره مشخصات مورد نیاز سیستمی را برای بازی پیش روی کمپانی بانجی، یعنی بازی Destiny 2‌ اعلام کرد که به شرح زیر است:

حداقل سیستم مورد نیاز:

پردازندهIntel i3-3250 ،AMD FX-4350 یا هم‌قدرت
کارت گرافیکGeforce GTX 660 یا Geforce GTX 1050
رم۶ گیگابایت

سیستم پیشنهادی:

پردازندهIntel i5-2400 ،AMD Ryzen R5 1600X یا هم‌قدرت
کارت گرافیکGeforce GTX 970 یا Geforce GTX 1060
رم۸ گیگابایت

همچنین در این درایور کارایی بازی Ark: Survival Evolved، بازی Playerunknown’s Battlegrounds، بازی Pro Evolution Soccer 2018 ،F1 2017 و بازی Quake Champions (دسترسی زودهنگام) بهبود یافته است. درباره Playerunknown’s Battlegrounds باید گفت که چند روز گذشته آپدیتی برای این بازی عرضه شد که دو ویژگی جدید را به آن اضافه کرد؛ از جمله: HBAO+ که مربوط به گرافیک محیط و جفت شدن اشیای محیط با یکدیگر است و همچنین اضافه شدن ویژگی ShadowPlay هایلایت که از درگیری‌های شما (Kills ،Deaths و Wins) به صورت خودکار تصاویری را ذخیره می‌کند.

به طور معمول در نسخه‌های مختلف درایور چندین بهبود گنجانده می‌شود که برای رفع کردن مشکلات نسخه‌های قبل عرضه می‌شوند، اما در این نسخه تنها یک رفع مشکل به چشم می‌خورد:

  • بازی Quantum Break با کارت گرافیک GTX 970: در هنگام بازی دچار افت فریم می‌شوید.

همچنین با هر آپدیت، مشکلات جدیدی نیز پیدا می‌شوند که در زیر به لیستی از این مشکلات اشاره شده است که در آپدیت نسخه 385.41 موجود است:

  • GTX 870 Ti در حالت SLI: وقتی DisplayPort و دو DVI را استفاده کنید، خروجی تصویر نخواهید داشت.
  • بازی Battlefield 1 همراه با SLI GTX 1080 که از HDR و DirectX 12 استفاده کند: بازی دچار مشکل خواهد شد.
  • Battlefield 1 همراه با Geforce 1080 که از HDR استفاده کند: اشباع رنگی سنگینی به وجود می‌آید، اگر نمایشگر در حالت رزولوشن تصویر و نرخ نوسازی غیر بومی قرار داشته باشد.
  • GTX 1070 با صدای فراگیر: Ctrl+Alt+S صدای فراگیر را فعال و غیر فعال نمی‌کند.
  • GTX 1080 در نوت‌بوک‌ها: با قابلیت G-Sync فعال، اگر در نمایشگر خارجی تصویر بگیرید، این تصویر دچار تیک خواهد شد.
  • بازی The Binding of Isaac: Rebirth با کارت گرافیک GTX 1050: اگر در حالت تمام صفحه بازی کنید، دچار افت فریم و لگ می‌شوید.
  • بازی Minecraft روی نوت‌بوک‌ها: با نرخ فریم پایین روبه‌رو خواهید شد، اگر در حالت تمام صفحه و روی نوت‌بوک‌های Optimus این بازی را انجام دهید.

برای مدت محدودی انویدیا شرایط ویژه‌ای برای خریداران کارت‌های گرافیک GTX 1080 و GTX 1080 Ti و سیستم‌ها و لپ‌تاپ‌هایی که دارای این کارت‌های گرافیکی باشند قرار داده است که بازی Destiny 2 برای کامپیوتر در این خرید به آنها داده خواهد شد. نسخه پی سی این بازی در تاریخ ۲ آبان عرضه خواهد شد. همچنین برای مشاهده جزئیات کامل درباره درایور نسخه 385.41 می‌توانید به وب‌سایت Nvidia مراجعه کنید.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده