// شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی اپلیکیشن موبایل آریو

اپلیکیشن آریو مدتی قبل در جریان رویداد الکامپ منتشر شد و در این مقاله قصد معرفی بخش‌های مختلف این اپلیکیشن‌ را داریم.

در جریان رویداد تجاری TGC 2017 و به ویژه رویداد الکامپ بود که به صورت رسمی اپلیکیشن جدیدی با نام آریو برای پی سی و اندروید معرفی شد. اپلیکیشن ایرانی آریو که فعلا یک فروشگاه و شبکه اجتماعی است، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در شبکه اجتماعی ویژه گیمر‌ها به تبادل نظر پیرامون بازی‌های مختلف بپردازند و با گشتی در فروشگاه، بازی‌های ایرانی و خارجی را خریداری یا به صورت رایگان دانلود کنند. در این مقاله می‌خواهیم با معرفی اپلیکیشن آریو نگاهی به ویژگی‌های نسخه اندروید این اپلیکیشن بیندازیم.

اپلیکیشن آریو

در کنار بازی‌های خارجی، می‌توانید بازی‌های ایرانی را به صورت رایگان یا پولی از فروشگاه آریو دریافت کنید

بعد از ثبت‌نام و ورود به محیط کاربری برنامه، اولین نکته‌ای که نظر شما را به خود جلب می‌کند، شعار جالب آریو است: «به قهرمانت بازی بده.» آریو اعتقاد دارد که همه‌ی بازیکن‌ها در وجود خودشان یک قهرمان دارند که این قهرمان تشنه‌ی بازی کردن و برنده شدن است. با نگاهی به این شعار و قابلیت‌هایی که این اپلیکیشن در اختیارتان می‌گذارد، می‌توانید با ورود به اپلیکیشن، در کنار دانلود بازی و گفتگو کردن، امتیاز‌هایی را برای شرکت در قرعه‌کشی جمع‌آوری کنید. در بخش فروشگاه می‌توانید بازی‌های اندروید مختلفی را در دو بخش ایرانی و خارجی دانلود و تجربه کنید.

نکته مهم این است که تمامی بازی‌هایی که از طریق آریو قابل خریداری هستند، با مجوز رسمی ناشر بازی‌ها منتشر شده‌اند و این اپلیکیشن از قانون کپی‌رایت پیروی می‌کند. فروشگاه اندروید آریو بازی‌ها را در دسته‌بندی‌های مختلف، از ماجراجویی گرفته تا شبیه‌سازی و اتومبیل‌رانی، طبقه‌بندی کرده است و به راحتی می‌توانید از بخش تازه‌ها، به جدیدترین بازی‌های اضافه‌شده به فروشگاه دسترسی داشته باشید. با توجه به ماهیت شبکه اجتماعی بودن آریو، شما می‌توانید در کنار مطالعه خلاصه‌ای از هر یک از بازی‌ها، نگاهی را به نظرات سایر کاربران بیندازید و حتی به گروه‌های مرتبط با بازی مورد علاقه خود ملحق شوید. حضور در گروه‌ها کمک می‌کند تا با سایر بازیکنانی که بازی مشابهی با شما را انجام می‌دهند آشنا شوید و با آنها گفتگو کنید.

اپلیکیشن آریو

با انجام هر فعالیتی در اپلیکیشن آریو جوایزی را دریافت می‌کنید که با خرید بلیط می‌توانید در قرعه‌کشی شرکت کنید

اما اگر بخواهیم از فروشگاه آریو عبور کنیم، شبکه اجتماعی این اپلیکیشن امکانات جالبی مانند اشتراک‌گذاری عکس و متن را در اختیار اعضا می‌گذارد. حضور در جمع سایر بازیکنان ایرانی، اشتراک‌گذاری تصاویر با آنها و Like‌ یا Dislike کردن محتوای اشتراک‌گذاری‌شده، کمک می‌کند تا پیرامون موضوعی مشخص با یکدیگر گفتگو کنید و به تبادل نظر بپردازید. علاوه بر پست‌هایی که کاربران به اشتراک می‌گذارند، اپلیکیشن‌ آریو نیز به صورت روزانه میزبان محتوای متنوعی، از معرفی ویدیویی بازی‌ گرفته تا روزشمار و حتی معمای گیمینگ، است که تمام کاربران می‌توانند از طریق بخش نظرات، دیدگاه‌های خودشان را بیان کنند. رکورد گینس، روزشمار، معرفی ویدیوی بازی، معرفی بازی‌های هفته و ارائه خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخبار، تنها بخشی از محتوایی هستند که در آریو به اشتراک گذاشته می‌شود.

با ارسال درخواست دوستی به سایر کاربران قادر خواهید بود تا در کنار دنبال کردن پست‌های ارسال‌شده توسط آنها، سطح خود را نیز در آریو افزایش دهید. اگر به دنبال هدف برای فعالیت در اپلیکیشن آریو می‌گردید، شاید بد نباشد نگاهی به قرعه‌کشی و جوایز رنگارنگ آریو نیز بیندازید. با افزایش سطح و انجام یک سری فعالیت‌های روزانه که از طریق چالش‌های روزانه در اختیار کاربران گذاشته شده است، می‌توانید سکه‌های درون برنامه‌ای را به دست بیاورید. بخش قرعه‌کشی آریو شاید هیجان‌انگیزترین بخش استفاده از این اپلیکیشن باشد. صفحه تیکت‌ها بلیط‌هایی را در اشکال مختلف در اختیار کاربران می‌گذارد که با خرید آنها شانس حضورتان در قرعه کشی افزایش می‌یابد. به عنوان مثال، یکی از بلیط‌ها با نام «چوب درخت ۱۰ هزار ساله» با قیمت ۱۰ سکه فروخته می‌شود که با خریداری آن ۴ شانس را در قرعه‌کشی دریافت می‌کنید. حال، این بلیط‌ها را با «تقویت‌کننده‌ها» همراه کنید تا برای مدت زمان مشخصی شانس خود را افزایش دهید. نشان‌ها نیز دیگر بخش مهم اپلیکیشن آریو هستند که از مجموعه‌ای از ماموریت‌ها تشکیل شده‌اند. ماموریت‌ها بسیار گسترده‌ هستند و از تکمیل پروفایل گرفته تا دانلود و خرید بازی را شامل می‌شوند که شما را هرچه بیشتر با بخش‌های آریو آشنا می‌کنند.

اجتماعی اپلیکیشن آریو

در کنار اندروید، آریو برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شده است

آریو، ترکیبی از فروشگاه و شبکه‌ اجتماعی است که در محیطی جذاب، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا آن‌چه را که دوست دارند با سایر افراد به اشتراک بگذارند. ارائه بخش مدال‌ها و جوایز برای هدفمند کردن فعالیت‌ها در بخش شبکه اجتماعی و از سوی دیگر، انتشار محتوای ویدیویی، از معرفی گرفته تا مهم‌ترین اخبار، آریو را به اپلیکیشنی خوب برای گرد آوردن بازیکنان تبدیل کرده است. بازیکنان با انجام هر فعالیتی در این اپلیکیشن می‌توانند جوایزی را دریافت کنند. در صورت علاقه می‌توانید اپلیکیشن آریو را برای اندروید و کامپیوتر دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن آریو


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده