نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

جدیدترین آپدیت بازی GTA V با محوریت هواپیماها رونمایی شد

راک استار از جدیدترین آپدیت بازی GTA V به نام Smuggler's Run با محوریت نبردهای هوایی و هواپیماهایی با قابلیت شخصی‌سازی رونمایی کرد.

موفقیت عظیم و پایدار بازی GTA V موجب عرضه آپدیت‌های هفتگی برای بازی GTA Online شده است. با این حال، عرضه بسته‌های الحاقی بزرگ‌تر زمان بیشتری می‌گیرد، اما جدیدترین آن‌ها به زودی عرضه خواهد شد. در صورتی که علاقه‌مند به نبردهای هوایی و پرواز هستید، بدون شک جدیدترین آپدیت بازی GTA V مخصوص شما است.

آپدیت Smuggler

جدیدترین آپدیت GTA Online با نام Smuggler's Run امروز در جدیدترین اخبار بازی توسط استودیو راک استار رونمایی شد و نام آن اشاره‌ای به بازی Smuggler's Run است که ۱۷ سال پیش توسط راکستار ساخته و عرضه شده بود. همان‌طور که از نام این آپدیت پیدا است، این‌بار با قاچاق کردن طرف هستیم. برای استفاده از مزایای فرصت‌های تجاری جدید این آپدیت، بایستی با «ران بی‌اعصاب» و یک مکانیک جدید به نام چارلی کار کنید و کالاهای غیرقانونی را در سرتاسر لوس سانتوس و بلین کانتری قاچاق کنید.

آپدیت Smuggler

علاوه بر ماموریت‌های جدید، در این آپدیت شاهد افزوده شدن چندین هواپیما، هلیکوپتر و هواپیمای فوق سبک هم هستیم. راک‌استار بدون آنکه وارد جزئیات این وسایل نقلیه جدید شود، گفته است که تمامی آن‌ها روش‌های جدید و خلاقانه‌ای برای نابودی باندهای رقیب فراهم خواهند کرد. با توجه به دیگر توضیحات راک‌استار از این بسته، احتمالا شاهد یک سری از بهترین نبردهای هوایی مجموعه در Smuggler's Run هستیم.

در کنار وسایل نقلیه جدید، راک‌استار انواع جدید و فراوانی از هواپیماهای قابل شخصی‌سازی را معرفی کرده است. شما می‌توانید این هواپیماها را در آشیانه‌های جدید هواپیما نگهداری کنید و چارلی از آن‌ها مراقبت خواهد کرد. آشیانه‌ها همچنین مکانی برای انجام عملیات قاچاق محسوب می‌شوند.

آپدیت Smuggler's Run بازی GTA Online در تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور) فعال خواهد شد و مانند دیگر آپدیت‌های GTA Online، این بسته هم رایگان خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده