نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

زمان پری لود بتا بازی Destiny 2 برای پی سی مشخص شد

اکتیویژن و بانجی زمان شروع پری لود نسخه بتا بازی Destiny 2 برای پی سی را مشخص و فهرست مشکلات شناخته شده این نسخه را منتشر کردند.

تنها چند روز دیگر تا آغاز نسخه بتای بازی Destiny 2 برای پی سی باقی مانده است. بتای پی‌سی بازی Destiny 2 در تاریخ ۲۸ آگوست (۶ شهریور) برای افرادی که این نسخه را پیش‌خرید کرده‌اند فعال خواهد شد و امروز در جدیدترین اخبار بازی استودیو بانجی زمان شروع Pre-Load بتای این بازی آنلاین را مشخص کرد.

بانجی در جدیدترین پست هفتگی بلاگ خود زمان آغاز پری-لود بتای بازی را اعلام کرد که مصادف با امروز، ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران است. افرادی که نسخه دیجیتالی بازی را پیش‌خرید کرده‌اند فقط بایستی در برنامه Battle.net گزینه نصب بازی را انتخاب کنند تا پری-لود آغاز شود. افرادی که نسخه فیزیکی بازی را خریداری کرده‌اند بایستی به آدرس bungie.net/redeem مراجعه و کد فعال‌سازی خود را دریافت کنند.

بازی Destiny 2

در تصویر بالا تنظیمات کنترل نسخه پی‌سی بازی را مشاهده کردید که البته امکان تغییر آن وجود دارد. بانجی همچنین تایید کرد که گفتگوی متنی در بتای Destiny 2 برای پی‌سی در دسترس است و می‌توانید با استفاده از f/ به اعضای تیم خود پیام دهید و با w/ زمزمه کنید.

علاوه بر این، بانجی فهرستی از مشکلات شناخته‌شده بتای پی‌سی بازی Destiny 2 را هم منتشر کرده است. اول از همه اینکه اجرای بازی از فایل اجرایی آن به جای استفاده از Battle.net ممکن است مشکل ایجاد کند. علاوه بر این بایستی حتما درایورهای خود را بروزرسانی کنید. در ادامه می‌توانید فهرست مشکلات شناخته‌شده را بخوانید.

مشکلات شناخته شده بتای پی سی بازی Destiny 2

  • در صورتی که بازیکنان از درایور آپدیت‌نشده استفاده کنند، ممکن است هنگام تجربه بتا با مشکل مواجه شوند. آپدیت درایورها به جدیدترین نسخه، بهترین تجربه ممکن بازی Destiny 2 در پی‌سی را به همراه دارد.
  • در صورتی که بتای Destiny 2 را در پوشه‌هایی نصب کنید که در نامشان کاراکترهای محلی (مانند Greek ،Cyrillic ،Kanji و غیره) وجود داشته باشد، ممکن است بتا اجرا نشود. بازیکنان بایستی بتا را در مسیری نصب کنند که این‌گونه کاراکترها در آن وجود نداشته باشد یا از مکان نصب پیش‌فرض بازی استفاده کنند.
  • ممکن است هنگام پیوستن به تیم یک بازیکن دیگر در شبکه محلی مشابه با خودتان با مشکل مواجه شوید. بازیکنانی که با چنین مشکلی مواجه شدند بایستی گزینه UPnP را در تنظیمات شبکه خود فعال کنند.
  • تکنولوژی MSAA بازی هنوز در دست توسعه است. بنابراین ممکن است بازیکنان هنگام استفاده از آن با مشکلات مختلفی مانند مصنوعات بصری و کاهش کارایی بازی مواجه شوند.
  • استفاده از چندین کارت گرافیک هم همچنان در دست توسعه است. بنابراین بازیکنان هنگام استفاده از انویدیا SLI با مصنوعات بصری یا تاثیراتی روی کارایی مواجه خواهند شد. AMD کراس‌فایر در بتای پی‌سی بازی Destiny 2 پشتیبانی نمی‌شود.
  • بتای پی‌سی بازی Destiny 2 بایستی از طریق برنامه Battle.net بلیزارد اجرا شود. اگر بازیکنان بازی را از طریق فایل اجرایی اجرا کنند، ممکن است با مشکل مواجه شوند.

افرادی که بازی Destiny 2 را پیش‌خرید نکرده‌اند می‌توانند از تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور) بتای بازی را تجربه کنند. در دیگر اخبار بازی Destiny 2 هم به تازگی شاهد انتشار تریلر هنگام عرضه بازی بودیم.

بازی Destiny 2 در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) برای کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده