نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

جرد لتو اعلام کرد که دوباره نقش جوکر را در دو فیلم جدید دی سی ایفا خواهد کرد

اخیرا که شایعه‌های مختلف و حدس و گمان‌های زیادی مبنی بر حضور یا عدم حضور جرد لتو در نقش جوکر در دنیای سینمایی دی سی زده می‌شد، اکنون توسط خود لتو به آنها پایان داده شده است.

جرد لتو بازیگر محبوب سینما اعلام کرد که او دوباره برای ایفای نقش شخصیت جوکر در فیلم‌های آینده دنیای سینمایی دی سی قراردادهایی را امضا کرده است. بعد از اینکه در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) اشاره‌های کوتاهی به این شخصیت شد، جوکر اولین حضورش را در دنیای سینمایی دی سی، سال گذشته با فیلم جوخه انتحاری (Suicide Squad) با بازی جدید و نو جرد لتو به عمل آورد. عقاید طرفداران بعد از دیدن لتو در قالب این شخصیت دچار چند دستگی شده و درباره مسائل مختلف از عملکرد او گرفته تا گریم و نوع طراحی لباس او، نظرات متنوعی دارند و شاید به این دلیل است که خیلی‌ها نمی‌خواهند نوع جدید این شخصیت را بپذیرند. با این حال، انتظار می‌رفت که جرد لتو به خاطر محبوبیت خیلی زیادی که در بین عموم دارد، باز هم قرار باشد این نقش را حداقل در یک یا چند فیلم پیش روی دنیای سینمایی دی سی ایفا کند.

با اینکه هنوز بازی جرد لتو در نقش جوکر از سمت طرفداران پذیرفته نشده است و مانند بازیگران قبلی محبوبیت ندارد اما می‌توان گفت که این بازیگر دیوانگی جدید و مخصوص به خودش را در قالب این شخصیت به نمایش می‌گذارد که به نوبه‌ی خود بازی جدید و متنوعی است

در حالی که دو فیلم جدید دنیای سینمایی دی سی یعنی جوخه انتخاری 2 (Suicide Squad 2) و افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) هر دو روز به روز بیشتر از قبل در مسیر تولید خود پیشرفت می‌کنند و مراحل توسعه را طی می‌کنند، حدس و گمان‌ها برای حضور جرد لتو در نقش جوکر در این دو فیلم بیشتر و بیشتر می‌شود. علاوه بر این دو فیلم که به آن اشاره شد، گزارش‌های جدید دیگری منتشر شده حاکی از آن است که فیلم مشترک و اختصاصی جوکر و هارلی کوئین در حال حاضر مراحل اولیه تولید خود را طی می‌کند. در حالی که مشخص شده که مارگو رابی قرار است حداقل در هر دو فیلم، شاید هم هر سه فیلم، نقش هارلی کوئین را ایفا کند، جرد لتو هم تایید کرده که قصد دارد باز هم این نقش را در دنیای سینمایی دی سی ایفا کند.

جرد لتو اخیرا به برنامه رادیویی استرالیایی Kyle and Jackie O دعوت شده بود و در آنجا از او درباره آینده‌اش در دنیای سینمایی دی سی به عنوان جوکر سوالاتی پرسیده شد. در این برنامه رادیویی پرطرفدار، این بازیگر مطرح به طور رسمی اعلام کرد که به این شخصیت به ایفای این نقش آن افتخار می‌کند و طرفداران نباید هر شایعه‌ای مبنی بر اینکه او این نقش را ترک می‌کند باور کنند.

Jared Leto The Joker

به احتمال زیاد طرفداران از این پیام امید بخش لتو بسیار خوشحال خواهند شد. تا قبل از چند ساعت گذشته و از ماه ژوئن که خبر ساخت فیلم افسونگران شهر گاتهام منتشر شد، جرد لتو هیچگونه نظری درباره خود این اثر و حتی حضورش در آن مطرح نکرده بود. این مسئله حتی درباره فیلم جوخه انتحاری 2 هم صدق می‌کند که بعد از اعلام خبر ساخت آن، هیچ بیانیه و صحبتی از جانب لتو شنیده نشد. در همین حال، اخباری هم که مبنی بر ساخت فیلمی اختصاصی درباره شخصیت جوکر که ارتباط خاصی با دنیای سینمایی دی سی ندارد منتشر شده بود، بیشتر از قبل آتش شایعه رها شدن نقش جوکر توسط جرد لتو در دی سی را فروزان‌تر می‌کرد. در حال حاضر به نظر می‌رسد که این اتفاق ناگوار حالا حالاها نخواهد افتاد و جرد لتو در این نقش باقی خواهد ماند.

البته اگر بخواهیم دقیق‌تر به این موضوع نگاه کنیم، در صحبت‌های جرد لتو هیچ نکته‌ای بیان نشد که مشخص شود او در آینده دقیقا در چه فیلم‌هایی ایفای نقش خواهد کرد. فقط تنها چیزی که در این هفته به آن اشاره شده گزارشاتی است که اعلام می‌کند جرد لتو به عنوان نقش جوکر در دو فیلم افسونگران شهر گاتهام و جوخه انتحاری حضور خواهد داشت. همچنین به احتمال زیاد در فیلم هارلی کوئین و جوکر که اخیرا تولید آن آغاز شده و کم کم دارد به جمع فیلم‌های اکرانی می‌پیوندد هم این نقش فوق‌العاده محبوب را ایفا خواهد کرد. امیدواریم که در آینده‌ای خیلی نزدیک اطلاعات دقیق‌تری درباره پروژه‌های جدید دنیای سینمایی دی سی منتشر شود و با نشانه‌های کوچکی نشان دهد که ما در آینده می‌توانیم انتظار چه چیزهایی را از شخصیت Mr. J با بازی لتو داشته باشیم.

در این میان، یادآوری می‌کنیم که:

  • فیلم Justice League برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Aquaman برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Shazam برای اکران در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Cyborg برای اکران در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Green Lantern Corps برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Wonder Woman 2 برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده