نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

از پوستر جدید فیلم Blade Runner 2049 رونمایی شد

پوستر جدید فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر 2049)، تمام شخصیت‌های اصلی این فیلم مورد انتظار را در کنار هم به تصویر کشیده است.

اخیرا یک پوستر جدید بین‌المللی از مورد انتظارترین اثر دنی ویلنوو یعنی فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر 2049) منتشر شده است. این تصویر، تمامی شخصیت‌های اصلی دنباله جدید اثر علمی-تخیلی کلاسیک ریدلی اسکات یعنی فیلم Blade Runner (بلید رانر) را که برای اولین بار با هم هم‌بازی شده‌اند دور هم گرد آورده است.

اکران جدیدترین اثر کارگردان فیلم Arrival (ورود)‌ یعنی دنی ویلنوو برای دو ماه دیگر برنامه‌ریزی شده است و کمپانی سونی پیکچرز پوستر فوق‌العاده زیبایی را از بازیگران این فیلم برای افزایش هرچه بیشتر طرفداران منتشر کرده است.

این پوستر بسیاری از شخصیت‌های این فیلم را مانند افسر کی با بازی رایان گاسلینگ، شخصیت مرموز و منفور داستان با بازی جرد لتو، جوی با بازی آنا د آرماس و شخصیت قدیمی و ثابت ریک دیکارد با بازی هریسون فورد که در قسمت اول هم حضور داشت، دور هم جمع کرده است.

اتفاقات فیلم بلید رانر 2049، سی سال پس از اتفاقات بلید رانر رخ می‌دهد که افسر «کِی» (K) از اداره پلیس لس آنجلس با بازی رایان گاسلینگ، به دنبال کشف یک راز قدیمی است که به نظر می‌رسد دیگر مدفون شده باشد، اما افشا شدن این راز می‌تواند باعث ایجاد هرج و مرج در جامعه شود. افسر کِی به دنبال پیدا کردن ریک دکارد با بازی هریسون فورد، است. او مامور سابق اداره پلیس لس آنجلس است و حدود سی سال است که کسی او را ندیده و به نظر می‌رسد مرده باشد.

در این میان یادآوری می‌شود که فیلم Blade Runner 2049 برای اکران در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

Blade Runner 2049


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده