// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

آغاز پیش ثبت نام بازی Monument Valley 2 در گوگل پلی

استودیوی Ustwo Games به صورت رسمی پیش ثبت نام نسخه اندروید بازی Monument Valley 2 را بدون اعلام تاریخ عرضه آغاز کرده است.

با گذشت چند ماه از انتشار بازی Monument Valley 2 در اپ‌استور، پیش ثبت نام این بازی اکنون در فروشگاه گوگل پلی آغاز شده است. هرچند استودیوی Ustwo Games هنوز به صورت رسمی از زمان در دسترس قرار گرفتن این بازی در گوگل پلی خبر نداده است‌، با این حال، آغاز پیش ثبت نام این بازی، حداقل به صورت رسمی عرضه مانیومنت ولی 2 را برای اندروید تایید می‌کند. هنوز مشخص نیست که این بازی در زمان عرضه برای اندروید چه قیمتی خواهد داشت، اما احتمالا با توجه به قیمت ۴.۹۹ دلاری Monument Valley 2 در اپ‌استور، انتظار قیمت مشابهی را داریم.

هنوز مشخص نیست که پیش ثبت نام این بازی چه هدایایی را به همراه دارد و در نتیجه فعلا پیش ثبت‌نام Monument Valley 2 در گوگل پلی آیتم‌های خاصی را در اختیارتان نمی‌گذارد و تنها به علاقمندان اجازه می‌دهد تا در هنگام در دسترس قرار گرفتن بازی، از این موضوع مطلع شوند. از سوی دیگر شما می‌توانید به راحتی پیش ثبت نام خود را برای خریداری این بازی لغو کنید.

اولین شماره Monument Valley در زمان انتشار توانست نظر منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند و موفق به دریافت جوایز متعددی شد. برخلاف اولین شماره، در Monument Valley 2 شما وظیفه هدایت مادر و دختری را برعهده دارید و باید معماهای پیچیده‌تری را در دنیای مملو از زیبایی و البته اشکال هندسی غیر معمول حل کنید. زومجی پیش از این به صورت کامل نسخه‌ی iOS این بازی دوست‌داشتنی را معرفی کرده است که می‌توانید این معرفی را در سایت زومجی مطالعه کنید. در صورتی که می‌خواهید در زمان انتشار بازی در گوگل پلی مطلع شوید می‌توانید از لینک پایین برای پیش ثبت نام اقدام کنید. در صورتی که گوشی یا تبلت iOS را دارید، می‌توانید هم‌اکنون این بازی را با قیمت ۴.۹۹ دلار خریداری کنید.

دانلود بازی Monument Valley 2


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده