// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

تریلر جدید Super Mario Odyssey دنیای خوراکی شکل بازی را نشان می‌دهد [گیمزکام 2017]

در جریان لایو استریم نینتندو از بازی Super Mario Odyssey در نمایشگاه گیمزکام 2017، شاهد دنیایی خوراکی شکل از بازی بودیم.

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 و لایو استریم نینتندو، یوشیاکی کویزومی، کارگردان بازی Super Mario Odyssey، به روی صحنه آمد و گوشه‌ای دیگر از این بازی را برای مخاطبان به نمایش گذاشت. در ویدیویی که به نمایش درآمد شاهد معرفی «سرزمین ناهار» (Luncheon Kingdom) بودیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، همان‌طور که از اسم این سرزمین پیدا است، شاهد دنیایی پر از غذاهای رنگی و متنوع هستیم. بر خلاف محیط نیو دانک سیتی که قبلا آن را مشاهده کرده‌ بودیم، سرزمین ناهار پر شده است از محیط‌های رنگارنگ و شاهد طراحی‌های هنری هستیم. همچنین در گوشه و کنار این سرزمین می‌توان آیتم‌های غذا را به خوبی مشاهده کرد. کویزومی در گفت‌وگوی خود به نکته‌ی جالبی اشاره کرد و آن هم این بود که برای ساخت این سرزمین، از کشورهایی نظیر ایتالیا و چند کشور اروپایی دیگر که فرهنگی غنی در غذا دارند، الهام گرفته شده است.

همچنین مشخص شد که ماریو از طریق کلاه خود می‌تواند موارد مختلفی را تسخیر کند. برای مثال با پرتاب آن به سمت دشمنان، می‌توانید آن‌ها را تسخیر و از توانایی‌هایی که دارند استفاده کنید یا برای حل کردن معماهای بازی یا عبور بهتر از محیط، آن را به سمت موشک‌های داخل بازی پرتاب، آن‌ها را تسخیر و به راحتی از محیط عبور کنید. نکته‌ی جالب سرزمین ناهار این است که Hammer Brosها به جای پرتاب چکش به سمت شما، ماهی‌تابه پرتاب خواهند کرد! حال شما با تسخیر کردن آن‌ها می‌توانید از طریق ماهی‌تابه‌ای که در اختیار دارید با محیط تعامل برقرار کنید و راه خود را پیش ببرید.

در ادامه اعلام شد که در لایو استریم دوم نینتندو، اخبار بیشتری حول سرزمین ناهار منتشر می‌شود. یکی از این موارد سیستم سکه‌های بازی است. جدای از اینکه سکه‌های طلایی را در اختیار دارید، هر سرزمین بازی واحد پول مخصوص به خودش را دارد. برای مثال در سرزمین ناهار، این واحد پول به شکل گوجه‌های بنفش رنگ است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را در زومجی تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بازی Super Mario Odyssey در تاریخ پنج آبان‌ماه (۲۷ اکتبر) به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده