نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

اتفاقات فیلم Godzilla vs Kong در زمان حال جریان دارد

آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong در مصاحبه جدید خود تایید کرد که اتفاقات این فیلم در زمان حال جریان خواهد داشت.

فیلم Godzilla (گودزیلا) اولین فیلم دنیای سینمایی MonsterVerse بود که در سال ۲۰۱۴ به روی پرده‌های سینما رفت. اتفاقات این فیلم در زمان حال جریان داشت، اما اتفاقات فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) که در اسفند سال گذشته اکران شد و دومین فیلم این دنیای سینمایی است، در سال ۱۹۷۳ رخ می‌داد. حال سوالی که طرفداران می‌پرسند این است که گودزیلا و کینگ کونگ قرار است در چه دوره‌ای در فیلم گودزیلا علیه کونگ (Godzilla vs Kong) مقابل یکدیگر قرار بگیرند. در حال حاضر می‌دانیم که اتفاقات فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of The Monsters) نیز در زمان حال جریان دارد و حال به نظر می‌رسد که این دو هیولای محبوب دنیای سینما نیز قرار است در زمان حال یکدیگر را ملاقات کنند.

kong skull island

آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong در مصاحبه با وب‌سایت Slash Film اطلاعات جدیدی را از این فیلم به اشتراک گذاشته است. او در این مصاحبه تایید کرد که اتفاقات این فیلم در زمان حال جریان خواهد داشت و اضافه کرد که اتفاقات فیلم Godzilla: King of the Monsters روی این فیلم تاثیر خواهد گذاشت. وینگارد در ادامه گفت که قرار نیست بازیگران اصلی فیلم Kong: Skull Island در فیلم Godzilla vs Kong بازگردند، اما ممکن است نسخه با سن بالاتر این شخصیت‌ها و با بازیگرانی متفاوت در این فیلم حضور داشته باشند. وینگارد گفت:

خیر این فیلم ارتباطی با فیلم Kong: Skull Island نخواهد داشت. فیلم ما بیشتر با دنباله فیلم Godzilla ارتباط دارد. مایکل دووگرتی کارگردانی فیلم Godzilla 2 را بر عهده دارد و آن‌ها اکنون در حال همکاری با او هستند، بنابراین اتفاقات فیلم ما در زمان حال جریان خواهد داشت. شخصیت‌های زیادی از فیلم Godzilla 2 در فیلم ما حضور خواهند داشت، اما جالب است که بدانیم کونگ طی این سال‌ها چگونه زندگی کرده است. شما او را در فیلم خواهید دید و مشاهده خواهید کرد که تحت حملات مداوم است. مواردی متعددی به نظر اشتباه می‌رسند و احتمالا دخالت انسانی زیادی در فیلم وجود خواهد داشت. جالب خواهد بود که یک کینگ کونگ قوی‌تر و با سن بالاتر در فیلم مشاهده کنیم.

Godzilla

بدین ترتیب شخصیت کینگ کونگ حدود ۴ دهه در دنیای سینمایی MonsterVerse غایب بوده است و ممکن است ناامید کننده باشد که شاهد اتفاقات و ماجراهایی که برای این شخصیت طی این سال‌ها افتاده است، نبوده‌ایم. با این حال، این احتمال وجود دارد که برادران وارنر تصمیم بگیرد در آینده دنباله یا دنباله‌هایی برای فیلم Kong: Skull Island تولید و منتشر کند. با این وجود برخی علاقه دارند که پیش درآمدی برای این فیلم تولید شود که به اتفاقات گذشته کینگ کونگ از جمله مرگ والدین‌اش، بپردازد. 

فیلم Godzilla vs Kong برای اکران در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. پیش از اکران این فیلم، فیلم Godzilla: King of the Monsters در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده