نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

ایسر لپ تاپ مخصوص بازی Nitro 5 Spin را معرفی کرد

ایسر اخیرا لپ تاپ Nitro 5 Spin را معرفی کرده که قیمت مناسبی دارد و بازار هدفش گیمر‌های معمولی است. 

معمولا وقتی از لپ‌ تاپ‌ مخصوص بازی حرف می‌زنیم، محصولاتی که از آخرین و قوی‌ترین کارت‌های گرافیکی استفاده می‌کنند به ذهن‌مان می‌آیند. با این حال ایسر امروز یک لپ‌تاپ مخصوص بازی معرفی کرده که برای گیمر‌های معمولی و آن‌هایی که خیلی به دنبال دستگاه قدرتمند و گران قیمتی نیستند مناسب به شمار می‌رود. این لپ‌تاپ Nitro 5 Spin نام دارد و مشخصات سخت‌افزاری آن هم نسبتا مناسب است. 

به طور دقیق‌تر، Nitro 5 Spin یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با پنل IPS و رزولوشن Full HD دارد و از یک پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل بهره می‌برد. کارت گرافیک GTX 1050 و اس اس دی با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ هستند. البته Nitro 5 Spin یک لپ‌تاپ صرف نیست و در اصل یک محصول هیبریدی لپ‌تاپ-تبلت است و همان‌طور که در تصاویر زیر هم مشاهده می‌کنید، می‌توانید آن را به شکل یک تبلت هم استفاده کنید. 

لپ تاپ Nitro 5 Spin

لپ تاپ Nitro 5 Spin

طبق اعلام ایسر، با اینکه شاید این محصول خیلی برای گیمر‌های حرفه‌ای مناسب نباشد، اما توان اجرای بازی‌هایی چون بازی Dota 2 یا بازی Overwatch را با کیفیت خوب و روان دارد. از طرفی دیگر طبق ادعای Acer، این محصول با هر بار شارژ ۱۰ ساعت قابل استفاده است. ایسر همچنین یک سری تکنولوژی جالب هم در این محصول استفاده کرده که یکی از آن‌ها، Color Intelligence نام دارد و بسته به نوع تصویر، به شکل خودکار میزان Gamma و Saturation صفحه‌نمایش را تنظیم می‌کند تا تصویری زیباتر نمایش داده شود. ایسر همچنین اسپیکر‌های باکیفیتی برای این محصول در نظر گرفته تا از حیث صوتی هم مشکلی در حین تجربه بازی‌ها نداشته باشید. 

حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از ویندوز 10 و کیبوردی با نور پس‌زمینه هم از دیگر ویژگی‌های Nitro 5 Spin هستند. این لپ تاپ گیمینگ قرار است در تاریخ نامشخصی از ماه اکتبر با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه شود. قیمت لپ تاپ مذکور در مقابل مشخصات آن را چطور ارزیابی می‌کنید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده