// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Immortal: Unchained با انتشار یک تریلر معرفی شد

استودیو سوئدی تودمن اینتراکتیو، با انتشار یک تریلر بازی تیراندازی نقش آفرینی Immortal: Unchained را معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سوئدی تودمن اینتراکتیو (Toadman Interactive) با انتشار یک تریلر بازی جدید خود را معرفی کرد. نام این بازی Immortal: Unchained است و حال وهوای بازی‌های مجموعه Souls را دارد. جدای از این مورد، در بازی Immortal Unchained شاهد المان‌های علمی تخیلی نیز هستیم و در حالت کلی، با یک بازی سوم شخص تیراندازی نقش آفرینی روبرو هستیم.

در دنیای بازی Immortal: Unchained شما کنترل شخصیتی را به دست خواهید گرفت که از آن به عنوان یک سلاح زنده یاد می‌شود و تنها یک هدف دارید و آن هم نابودی کاتاکلسیم (انقلاب جهانی) است. شما حافظه خود را در بازی از دست داده و هیچ موردی از گذشته را به یاد نمی‌آورید. تنها موردی که آن را خوب می‌دانید این است که دنیا رو به نابودی است و باید کاری انجام دهید.

رفته رفته زمانی که با شخصیت‌های دنیای بازی ارتباط برقرار می‌کنید، به گذشته و خاطرات آن‌‌ها آگاه خواهید شد. با این حال تیم سازنده اعلام کرده که همیشه حقایق به صورت واضح برملا نمی‌شوند زیرا هر شخصیت برنامه‌های خود را پیش خواهد برد. همچنین قبل از شروع بازی ظاهرا ۶ کلاس مختلف برای شما در نظر گرفته شده که از میان آن‌ها می‌توانید گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کرده و بازی کنید.

استودیو تودمن اینتراکتیو در ادامه‌ افزود که بیش از ۱۰۰ اسلحه و لباس‌ جنگی مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و گیم‌پلی بازی، برای اشخاصی است که عاشق چالش‌های مختلف هستند و آن‌هایی که دل نازک هستند، نمی‌توانند این بازی را انجام دهند.

بازی Immortal: Unchained در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ برای پی‌ سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی این بازی را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده