نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵

بازی Anno 1800 معرفی شد [گیمزکام 2017]

یوبی سافت در جریان گیمزکام 2017، نسخه جدیدی از سری قدیمی Anno را با نام Anno 1800 معرفی کرد. 

اگر از طرفداران بازی‌های شهرسازی و مدیریتی باشید، احتمالا با سری بازی‌های Anno یوبی سافت آشنا هستید. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017، کمپانی فرانسوی نسخه جدیدی از این مجموعه را با نام Anno 1800 برای کامپیوتر معرفی کرده که قرار است توسط استودیو بلو بایت ساخته شود. نکته جالب در مورد این بازی، این است که یوبی‌سافت تصمیم گرفته دوباره سراغ یک بازه تاریخی در گذشته برود. این شرکت در نسخه قبلی سری سراغ آینده و سال ۲۲۰۵ رفته بود. 

بازی Anno 1800 دوره‌ای پس از عصر صنعتی (Industrial Age) را روایت می‌کند و شما قادر خواهید بود جهان بازی را به شکلی که می‌خواهید، شکل داده و کنترل کنید. بازی علاوه بر داشتن حالتی داستانی، شامل حالت سندباکس نیز خواهد بود. 

سازندگان بازی در استودیو بلو بایت اعلام کرده‌اند که قصد دارند با Anno 1800، این سری را به ریشه‌هایش برگردانند. به همین دلیل هم آن‌ها امروز یک جامعه کاربری با نام Anno Union معرفی کردند که باعث می‌شود تا طرفداران مجموعه، تعامل بیش‌تری با سازندگان بازی داشته باشند. افرادی که در این جامعه عضو شوند، قادر خواهند بود زودتر از موعد به بازی دسترسی داشته و نظرات خود را در مورد کیفیت آن، با سازندگان به اشتراک بگذارند. با مراجعه به سایت Anno Union، می‌توانید در آن ثبت نام کرده و بیش‌تر با جزییات این جامعه کاربری آشنا شوید. 

در پایان می‌توانید تریلر معرفی بازی Anno 1800 را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده