// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

همکاری باندای نامکو با استودیو دونت ناد برای ساخت یک بازی جدید

باندای نامکو با استودیو دونت‌ناد برای ساخت یک IP جدید وارد همکاری شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو، سازنده بازی Code Vein، و استودیو دونت‌ ناد، سازنده بازی Vampyr، برای ساخت یک آی‌پی جدید با یکدیگر همکاری خواهند کرد. این بازی جدید، تجربه‌ی یک داستان ماجراجویانه را در اختیار مخاطب قرار خواهد داد.

طبق گفته‌ی باندای نامکو، وقایع بازی در یک شهر خیالی ایالت متحده آمریکا رخ می‌دهد جایی که شما باید تحقیق‌های مختلفی را انجام دهید. متاسفانه تاریخ انتشار، پلتفرم‌های بازی و سایر اطلاعات تکمیلی از این بازی در دسترس نیست و باندای نامکو، در زمان عرضه‌ی رسمی بازی خود در سال ۲۰۱۸ اطلاعات تکمیلی را در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.

استودیو دونت‌ناد جدای از این بازی، دو بازی دیگر را در دست ساخت دارد. اولین آن بازی Vampyr است که در ماه نوامبر سال جاری روانه‌ی بازار می‌شود و دومین بازی Life is Strange 2 است که هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نشده و توسط اسکوئر انیکس منتشر خواهد شد.

هروی هوئرت، مدیر بخش بازاریابی باندای نامکو، در مورد این همکاری می‌گوید:

ما آی‌پی‌های جدیدی را می‌خواهیم تا بتوانیم ۵۰ درصد بازار تجاری خود را تامین کنیم و از طریق همکاری‌های طولانی مدت با سایر استودیوها، به این مورد دست پیدا می‌کنیم. بازی Little Nightmares بخشی از این هدف بوده و ما از وجود آن بسیار خوشحال هستیم. عرضه‌ی این بازی تازه یک شروع برای ما به حساب می‌آید. همچنین به تازگی بازی Get Even را عرضه کرده‌ایم و حال، با استودیو دونت‌ناد وارد همکاری شده‌ایم.

استودیو دونت‌ناد مثل یک الماس درشت و یک ستاره‌ی در حال طلوع می‌ماند. بازی Life is Strange یک موفقیت از جنبه‌های مختلف نظیر تجاری بود و ما فکر می‌کنیم که بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری است و ااز این‌رو تصمیم گرفتیم که با آن‌ها کار کنیم.

با تمام این تفاسیر باید تا سال ۲۰۱۸ منتظر معرفی رسمی این بازی بمانیم. در ادامه می‌توانید اولین تصویر هنری از این بازی را مشاهده کنید.

بازی جدید باندای نامکو


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده