// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵

ویدیو جدید بازی Shadow of War با محوریت قبیله Machine منتشر شد

در جدیدترین ویدیو منتشر شده از بازی Middle-earth: Shadow of War، قبیله‌ای جدید از اورک‌ها با نام Machine به مخاطبان معرفی می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی برادران وارنر، ناشر بازی Middle-earth: Shadow of War، ویدیویی جدید از این بازی را منتشر کرد که در آن شاهد معرفی قبیه‌ای جدید از اورک‌ها با نام ماشین هستیم. همانطور که از اسم این قبیله پیدا است، با گروهی سر و کار داریم که از جدیدترین تکنولوژی‌ها و جنگ‌افزارهای مبارزه‌ای برخوردار هستند.

برادران وارنر اعلام کرده که قبیله ماشین در کنار سایر قبیله‌های بازی معتقد هستند که موردور در عصری جدید به سر می‌برد که به شدت به پیشرفت صنعت و تکنولوژی تکیه کرده است. همچنین این کمپانی تایید کرد که تمامی اورک‌های بازی، در قبیله‌های مختلفی دسته‌بندی شده‌اند. 

بازی Middle-earth: Shadow of War دومین نسخه از این مجموعه به حساب می‌آید که هم‌اکنون توسط استودیو مونولیث پروداکشنز در حال توسعه بوده و وقایع آن بین دو فیلم هابیت‌ها و ارباب حلقه‌ ها روایت می‌شود. در این نسخه همانند قبل بازیکن کنترل تلیون، قهرمان بازی، را در دست خواهید گرفت و ماجراجویی‌های جدیدی را آغاز می‌کنید.

همچنین در Middle-earth: Shadow of War پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای بازیکنان تعبیه شده است که از بخشی به نام بازار به آن دسترسی خواهید داشت. از طرفی قسمتی از سیستم نمسیس بازی نیز به پرداخت‌‌های درون برنامه‌ای بازی متصل است. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوطه را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده