نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۶

دومین شخصیت قابل بازی Assassin’s Creed: Origins معرفی شد [گیمزکام 2017]

یوبیسافت در نمایشگاه گیمزکام 2017 از دومین شخصیت قابل بازی Assassin's Creed Origins رونمایی کرد.

از زمان رونمایی بازی Assassin’s Creed: Origins در نمایشگاه E3 2017 تاکنون، بسیاری از طرفداران پیش‌بینی می‌کردند که بایک (Bayek) تنها شخصیت قابل بازی جدیدترین نسخه سری Assassin’s Creed نباشد و مانند آنچه در بازی Assassin’s Creed: Syndicate شاهد بودیم، در این بازی هم امکان کنترل چند شخصیت قابل بازی وجود داشته باشد. علاوه بر این، سازندگان نیز به این شایعات دامن زده بودند، اما هیچ چیز به طور رسمی تایید نشده بود تا اینکه امروز در نمایشگاه گیمزکام 2017 مطلع شدیم که شخصیت قابل بازی دوم هم وجود دارد و این شخصیت «آیا»، همسر بایک خواهد بود.

بازی Assassin’s Creed Origins

برای آن دسته از بازیکنانی که با شنیدن این خبر نگران شدند که شاید یوبی سافت مهارت‌ها و گیم‌پلی بازی را میان این زوج قاتل تقسیم کرده باشد هم بگویم که گیم اینفورمر تایید کرده «آیا» فقط برای یک سری مراحل خاص در بازی قابل بازی خواهد بود. این ویژگی کاملا در تضاد با دو شخصیت اصلی بازی Syndicate خواهد بود؛ در حالی که جیکوب و ایوی هر یک مراحل داستانی مخصوص به خود را داشتند. آن‌ها تقریبا به صورت مساوی از یکدیگر جدا می‌شدند و بازیکنان می‌توانستند یکی از آن‌ها را برای گشتن در محیط بازی و انجام ماموریت‌های فرعی انتخاب کنند. با این حال به نظر می‌رسد شرایط مذکور در بازی Assassins Creed: Origins حاکم نیست. اشرف اسماعیل، کارگردان بازی در مورد این تصمیم گفت:

بازی در درجه اول داستان و سفر بایک را روایت می‌کند و این تصمیم را برای روایت، گیم‌پلی و تجربه‌ای که قصد خلق آن را داشتیم گرفتیم. پس این تصمیمی بود که گرفتیم [منظور تقسیم نکردن بخش داستانی بین دو شخصیت است]. علاوه بر این، ما شخصیت‌های قابل بازی دیگری هم داریم، اما هنوز از آن‌ها رونمایی نکرده‌ایم.

در مورد جمله آخر اسماعیل پیرامون وجود شخصیت‌های قابل بازی دیگر هم می‌توان احتمالات جالبی را مطرح کرد. ممکن است دیگر شخصیت‌های قابل بازی در زمان دیگری مانند زمان حال باشند و از بخش داستانی کوچک و ثانویه بهره ببرند (باز هم مانند Syndicate)، یا تنها برای پیشبرد داستان بازی برای مدت کوتاهی آن‌ها را کنترل کنیم. برخی از طرفداران از همین الان تئوری‌های مختلفی در مورد این شخصیت مطرح کرده و آن را فرزند بایک خوانده‌اند.

در صورتی که یوبی‌سافت اطلاعات جدیدی در این رابطه منتشر نکند، بازیکنان بایستی تا تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) و عرضه بازی Assassins Creed: Origins برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان صبر کنند و هویت این شخصیت (یا شخصیت‌ها) را کشف کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده