نویسنده: پیمان مرادی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Super Phantom Cat 2

بازی موبایل Super Phantom Cat 2، دنباله‌ای بر نسخه‌ی دوست‌داشتنی قبلی است که بار دیگر محبوبیت نوستالژیک سبک پلتفرمر را اثبات می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

بازی Super Phantom Cat که در سال ۲۰۱۶، توسط استودیوی Veewo برای دستگاه‌های همراه عرضه شد، توانست در مدت کوتاهی پس از انتشار به موفقیتی باورنکردنی دست یابد؛ موفقیتی که باعث شد استودیوی Veewo به فکر ساختن دنباله‌ای بر این بازی دوست‌داشتنی بیفتد. Super Phantom Cat با الهام از بازی‌های نوستالژیک پلتفرمر نظیر Super Mario و بهره‌گیری از محیط گرافیکی مدرن، خیلی زود توانست دل طرفدران قدیمی این سبک را به دست بیاورد و جایگاه خود را در لیست بهترین بازی‌های موبایلی سال ۲۰۱۶ تثبیت کند. حال پس از گذشت یک سال، بازی آیفون و آیپد Super Phantom Cat 2، با استفاده‌ی دوباره از همان فرمول، سعی در تکرار موفقیت نسخه‌ی قبلی دارد.

بازی موبایل Super Phantom Cat 2

بازی Super Phantom Cat 2 یک بازی پلتفرمر در سبک پازل و ماجراجویی است. شما در این بازی در نقش Ari که به همراه خواهرش Ina به یک گردش رفته است، بازی خواهید کرد. مطابق انتظار، اوضاع طبق نقشه پیش نخواهد رفت و در حالی که حواس Ari به‌ وسیله‌ی یک ربات غول‌پیکر پرت شده است، Ina توسط یک گروه خلافکار ربوده می‌شود. در نتیجه، تلاش Ari برای نجاتش خواهرش، در چهار فصل جذاب و البته دشوار بازی، آغاز خواهد شد. در ابتدای بازی همه چیز ساده به نظر می‌رسد؛ مشابه سایر بازی‌های پلتفرمر شما باید با پریدن از روی سکو‌ها و جمع‌آوری سکه‌ها و ستاره‌‌ای که در هر مرحله بر سر راهتان تعبیه شده است، کار را پیش ببرید. اما پس از طی کردن چند مرحله‌ی ابتدایی به قسمت‌های چالش برانگیز بازی خواهید رسید. در این جاست که باید با استفاده از توانایی‌های Penta Phantom، پرده از رازهای دنیای شبح وار بازی بردارید و چالش‌های دشوار آن را با موفقیت پشت سر بگذارید. برای به‌دست آوردن امتیازات کامل یک مرحله باید علاوه بر جمع کردن ستاره مخصوص به آن مرحله، تعداد مشخصی سکه و نیز صندوقی که در آن مرحله مخفی شده است، به دست آورید. بدین منظور باید از توانایی‌های Penta Phantom که به مرور زمان آن‌ها را بدست می‌آورید، استفاده کنید. به وسیله‌ی این توانایی‌ها می‌توانید با سرعت از بین اشیا‌ی مختلف جابه‌جا شوید و هیولاهای درون بازی را بی‌حرکت کنید و یا گیاهانی در مقیاس‌های مختلف ایجاد کنید، تا با بالا رفتن از آن‌ها، از موانع مختلف عبور کنید.

بازی موبایل Super Phantom Cat 2

بخشی به نام Base در بازی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید توسط ساختمان‌هایی که هر یک کاربرد خاص خود را دارند، برخی از منابع مورد نیاز خود را با خرج کردن سکه و الماس‌هایی که در هر مرحله به دست می‌آورید، تامین کنید. به طور مثال یکی از این ساختمان‌ها کارخانه کلید سازی است که با استفاده از کلید‌های آن، می‌توانید قفل صندوقچه‌هایی که در هر مرحله جمع‌آوری می‌کنید را باز کنید. علاوه بر این بخش، فروشگاهی در بازی وجود دارد که با پرداخت درون برنامه‌ای در آن می‌توانید سکه و الماس خریداری کنید تا از این نظر نیز کمبودی احساس نکنید. نکته‌ی جالب دیگر Super Phantom Cat 2، اضافه شدن تعدادی شخصیت جدید قابل بازی در کنار شخصیت‌های نسخه‌ی قبلی است. البته برای آزاد کردن هر کاراکتر می‌بایست تکه‌هایی از کاراکتر مورد نظرتان را که Fragments نام دارند، جمع آوری کنید تا آن شخصیت را به دست آورید.

محیط گرافیکی بازی، به دلیل تنوع رنگ‌های به کار گرفته شده در آن، به شدت محسور کننده جلوه می‌کند.

بازی Super Phantom Cat 2 دارای محیط گرافیکی دو بعدی است که به دلیل تنوع رنگ‌های به کار گرفته شده در آن، به شدت محسور کننده جلوه می‌کند. در کنار این محیط گرافیگی زیبا، موسیقی استفاده شده نیز در ترکیب با صدا گذاری مناسب، موجب شده است تا Super Phantom Cat 2 به مانند نسخه‌ی قبلی، یکی از خوش ساخت‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر باشد.

اگر به دنبال یک بازی پلتفرمر برای دستگا‌ه‌های همراه خود هستید تا به وسیله‌ی آن حس نوستالژیک بازی‌های قدیمی این سبک را دوباره تجربه کنید، بازی Super Phantom Cat 2 بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از اپ استور برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS خود دانلود کنید. لازم به ذکر است که نسخه‌ی اندرویدی این بازی که پیش از این، زمان انتشار آن ماه آگوست اعلام شده بود، احتمالا با تاخیر از اوایل سپتامبر (اواسط شهریور) در دسترس قرار خواهد گرفت.

مشاهده ویدیو در سایت آپارات

دانلود بازی Super Phantom Cat 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده