نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

کمپانی نینتندو تریلری جدید از کنسول Super Famicon Classic Mini منتشر کرد

در تریلر تازه منتشر شده توسط کمپانی نینتندو، روند ساخت بازی Star Fox 2 و تعدادی بازی جدید برای این کنسول به چشم می‌خورد.

به تازگی کمپانی نینتندو تریلری جدید و پر و پیمان از کنسول Nintendo Classic Mini: Super Famicom که درواقع همان نسخه ژاپنی کنسول Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System است، منتشر کرد.

در این تریلر جدید کمپانی نینتدو بازی‌های موجود روی هارد دیسک دستگاه را مورد بررسی قرار داده است. از جمله این بازی‌ها می‌توان از بازی Star Fox 2 نام برد که البته هنوز هیچ نسخه‌ای از آن منتشر نشده است. هم‌چنین در این تریلر تصویری از رابط‌ کاربری کنسول که شامل مواردی مانند سیستم پاسخ‌گویی و 12 قاب و موارد دیگری می‌شود، به چشم می‌خورد.

علاوه بر این در این تریلر می‌بینیم که چطور با وجود کوچک‌تر بودن این نسخه نسبت به نسخه اصلی کنسول، اما کنترلرهای دستگاه برای ارائه عملکرد بهتر کماکان به همان اندازه کنسول اصلی طراحی شده‌اند.

کنسول Nintendo Classic Mini: Super Famicon در تاریخ 5 اکتبر (13 مهرماه) در ژاپن عرضه خواهد شد؛ این در حالی است که نسخه SNES Classic Mini کمی زودتر و در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهرماه) در غرب ارائه می‌شود. پیش‌خرید این کنسول اواخر این ماه در امریکای شمالی آغاز خواهد شد.

شما می‌توانید این تریلر جدید را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده