نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

سونی از نسخه محدود باندل Gran Turismo Sport پلی استیشن 4 اسلیم رونمایی کرد

به تازگی کازونوری یامائوچی، خالق بازی Gran Turismo، خبر عرضه نسخه محدود باندل Gran Turismo Sport پلی‌استیشن 4 اسلیم را در اروپا، بریتانیا و استرالیا منتشر کرده است.

آن‌طور که در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی به گوش می‌رسد، نسخه محدود باندل کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم با بازی Gran Turismo Sport درست هم‌زمان با عرضه این بازی در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهرماه) در اختیار برخی از خرده‌فروشان قرار خواهد گرفت. این نسخه محدود درواقع کنسول پلی استیشن 4 اسلیم با هارددیسک یک ترابایتی است. اگرچه نسخه‌هایی دیگری از این باندل نیز موجود خواهد بود، اما آن‌ها شامل نسخه محدود کنسول نخواهند شد و تنها یک نسخه از بازی را شامل می‌شوند.

نسخه محدود این کنسول سطحی نقره‌ای رنگ دارد که لوگوی بازی Gran Turismo Sport روی آن به چشم می‌خورد. علاوه بر سطح کنسول، لوگوی بازی روی قسمت لمسی کنترلرهای نقره‌ای این نسخه نیز کار شده است. نسخه محدود کنسول پلی‌استیشن اسلیم Gran Turismo Sport، به همراه یک نسخه اولیه بازی که شامل دسترسی به ۲۵۰ هزار دلار اعتبار درون بازی است، پک استیکر، یک کلاه مسابقه و ۶۰ آواتار پلی‌استیشن عرضه خواهد شد.

هنوز خبری مبنی بر عرضه این باندل در امریکای شمالی منتشر نشده است. شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از باندل Gran Turismo Sport و کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم را در وب‌سایت زومجی مشاهده کنید.

Gran Turismo Sport Bundle

Gran Turismo Sport Bundle

Gran Turismo Sport Bundle


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده