نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

اضافه شدن بازیگر سریال Battlestar Galactica به جمع بازیگران فصل چهارم سریال The Flash

شبکه CW از اضافه شدن کتی سکف به جمع بازیگران فصل چهارم سریال فلش (The Flash) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کتی سکف، بازیگر سریال‌هایی چون ناوبر فضایی گالاکتیکا (Battlestar Galactica) و Longmire و فیلم Riddick (ریدیک)، به جمع بازیگران فصل چهارم سریال The Flash اضافه شده است. طبق خبری که وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی منتشر کرده، او قرار است نقش شخصیت شرور و منفی بلک‌اسمیت (Blacksmith) را در دنیای تلویزیون دی‌ سی بازی کند. طبق توصیفی که از نقش سکف در فصل چهارم سریال The Flash منتشر شده است:

بلک‌اسمیت مدیر بسیار سرسخت یک بازار سیاه زیرزمینی برای ابرشرورها است. آمنت (نام واقعی بلک‌اسمیت) از هر وسیله ممکنی از جمله متاهیومن‌ها که زیر دست او هستند، استفاده می‌کند تا سازمان غیر قانونی خود را حفظ کند و آن را گسترش بدهد.

Katee Sackhoff in Battlestar Galactica

سکف اولین بار قرار است در قسمت پنجم فصل چهارم سریال The Flash که Girl's Night نام دارد، حضور داشته باشد. با این حال، هنوز مشخص نیست که قرارداد او با دی‌سی و شبکه CW برای چند قسمت خواهد بود. علاوه بر این، در قسمت پنجم فصل چهارم این سریال نیز شاهد حضور فلیسیتی اسموک با بازی امیلی بت ریکاردز، خواهیم بود، اما توضیحات بیشتری در مورد حضور وی در این قسمت داده نشده است.

پخش فصل چهارم سریال The Flash از تاریخ ۱۰ اکتبر امسال (۱۸ مهر) از شبکه CW آغاز خواهد شد. اخیرا تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری فصل چهارم سریال The Flash منتشر شده که در آن بری آلن با بازی گرنت گاستین، لباس جدیدی را بر تن کرده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده