نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تریلر جدید بازی Life is Strange: Before the Storm [گیمز‌کام 2017]

استودیو دک ناین در جریان گیمز‌کام 2017 تریلر جدیدی را از بازی ماجراجویی Life is Strange: Before the Storm منتشر کرد.

بازی Life is Strange: Before the Storm در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 معرفی شد و حال در جریان گیمز‌کام 2017 استودیوی دک ناین تریلر جدیدی را از آن منتشر کرده است.

بازی Life is Strange: Before the Storm نقش یک پیش-درآمد را برای نسخه‌ی اول این بازی ایفا می‌کند و توسط استودیوی دِک ناین در حال توسعه است. در این بازی شخصیت کلوئی پرایس تنها ۱۶ سال سن دارد و به تازگی با شخصیت ریچل دوست شده است و این دو پس از به‌وجود‌ آمدن مشکلاتی غیرمنتظره باید به یکدیگر کمک کنند و بر مشکلات زندگی‌شان چیره شوند. این بازی قرار است در قالب سه اپیزود از تاریخ ۳۱ آگوست (نهم شهریورماه) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود.

اولین اپیزود این بازی Awake نام دارد که سه سال پیش از وقایع نسخه‌ی اول روایت می‌شود و در آن شخصیت کلوئی پرایس یکی از محبوب‌ترین دخترهای مدرسه یعنی ریچل امبر را می‌یابد و با هم دوست می‌شوند، ولی ریچل نیز به مانند کلوئی از مشکلات خود رنج می‌برد و به این خاطر این دو زمینه‌های مشترکی را برای غلبه بر مشکلاتشان پیدا می‌کنند.

تریلر جدید انتشار یافته نیز به معرفی شخصیت کلوئی پرایس می‌پردازد و زندگی این کاراکتر را در کنار خانواده به تصویر می‌کشد که می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. 

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

بازی Life is Strange: Before the Storm یک پیش-درآمد برای نسخه‌ی اول خواهد بود و بر این اساس نیازی به تجربه‌ی نسخه‌ی نخست این مجموعه برای فهمیدن داستان این بازی نیست. در حقیقت تجربه‌ی این پیش-درآمد قبل از نسخه‌ی اول جذاب‌تر به نظر می‌رسد؛ زیرا می‌توان شناخت بهتری را از شخصیت کلوئی پرایس به دست آورد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده