نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

تصویر جدیدی از سریال The Punisher منتشر شد

مارول و نت فلیکس تصویر جدیدی از سریال The Punisher منتشر کرده‌اند که در آن پانیشر لباس کامل خود را بر تن کرده است.

سرانجام جمعه هفته گذشته، سریال The Defenders (دیفندرز) از شبکه نت فلیکس منتشر شد. در پایان قسمت پایانی این سریال، تیزر تریلر کوتاهی از سریال مورد انتظار پانیشر (The Punisher) نشان داده شد و برای اولین‌بار تصاویر کوتاهی از این سریال بسیار مورد انتظار مشاهده کردیم. حال تصویر جدیدی از شخصیت پانیشر در این سریال منتشر شده است. اگرچه پانیشر حضور نسبتا پررنگی را در فصل دوم سریال Daredevil (دردویل) داشت، اما او فرصت پوشیدن لباس خود را پیدا نکرد. با این حال، پانیشر قرار است در سریال The Punisher با لباس محبوب دنیای کامیک خود ظاهر شود و وب‌سایت CBR این تصویر را منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Punisher

هنوز تاریخی رسمی برای انتشار سریال The Punisher اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این سریال پس از سریال The Defenders از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. خرداد امسال، درولا والش یکی از کارگردان‌های فصل اول این سریال، در یک مصاحبه اعلام کرد که سریال The Punisher در نوامبر امسال منتشر خواهد شد. در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال انتظار می‌رفت که اولین تریلر رسمی این سریال همراه با تاریخ انتشار آن منتشر شود، اما مارول و نت‌فلیکس تنها یک پوستر از این سریال را به صورت رسمی منتشر کردند. ماه گذشته، جان برنتال در یک مصاحبه با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی در مورد شخصیت فرانک کسل در این سریال گفت:

فرانک با خود و جهانی که در آن زندگی می‌کند، همیشه درگیر است و با آن مبارزه می‌کند. او یک سرباز است. من فکر می‌کنم که بخش زیادی از جنبه‌های نظامی در او وجود دارد و تا حدودی در سریال روی آن تمرکز شده است. من اعتقاد دارم که فرانک کسل در سریال Daredevil پانیشر نبود و پانیشر واقعی را در سریال The Punisher مشاهده خواهیم کرد.

سریال The Punisher در ۱۳ قسمت تولید شده و کار ساخت این سریال بر عهده استیو لایت‌فوت بوده است. جان برنتال در نقش فرانک کسل/پانیشر، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین و دبورا آن ول در نقش کارن پیج، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده