نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Rise of the Tomb Raider روی ایکس باکس وان ایکس با رزولوشن 4K اجرا می‌شود

اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی Rise of the Tomb Raider با رزولوشن 4K و به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی کنسول ایکس‌باکس وان اجرا خواهد شد.

زمانی که مایکروسافت از مشخصات فنی کنسول ایکس‌ باکس وان ایکس به صورت رسمی رونمایی کرد، اعلام کرد که این کنسول توانایی اجرای بازی‌ها در رزولوشن 4K را بدون افت فریم دارا است و در چند وقت اخیر نیز اخبار بسیاری از بازی‌های قابل اجرا به صورت 4K در این کنسول منتشر شد. حال در جدیدترین نمونه از این بازی‌ها، کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرده است که بازی Rise of the Tomb Raider روی ایکس‌باکس وان ایکس با رزولوشن 4K اجرا خواهد شد.

مطابق با آخرین اخبار بازی و بر اساس اعلام اسکوئر انیکس، بازی Rise of the Tomb Raider با یک بروزرسانی جدید به جمع بازی‌های Xbox One X Enhanced Program اضافه خواهد شد و کاربران می‌توانند این بازی را با کیفیتی بهتر تجربه کرده و از آن لذت ببرند. این بروزرسانی با همکاری دو استودیوی کریستال داینامیکس و نیکسیس سافتور در حال توسعه است.

کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که بروزرسانی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس برای بازی Rise of the Tomb Raider مواردی نظیر رزولوشن 4K و دیگر بهبودهای فنی و گرافیکی را به همراه دارد و سه حالت بصری جدید را به بازی اضافه می‌کند که بازیکنان می‌توانند مناسب‌ترین حالت را با توجه به سبک بازی خود برگزینند. به نظر می‌رسد که اولین حالت بصری روی رزولوشن 4K و دومین حالت بصری به نرخ فریم تمرکز داشته باشد و در خصوص حالت بصری سوم نیز تا به این لحظه اسکوئر انیکس سخنی به میان نیاورده است و در آینده‌ی نزدیک توسط این کمپانی مشخص خواهد شد.  

در نهایت شما می‌توانید تریلر مربوط به بازی Rise of the Tomb Raider روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را در ادامه مشاهده کرده و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده