// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

محتوای نسخه ویژه ده سالگی بازی Bioshock مشخص شد

کمپانی 2K Games تایید کرد که نسخه‌ی ویژه‌ای از بازی Bioshock قرار است به مناسبت ۱۰ سالگی این سری به فروش گذاشته شود.

امروز در اخبار بازی، کمپانی 2K Games، سازنده و ناشر بازی‌های Bioshock، اعلام کرد که به مناسبت ۱۰ سالگی این بازی نسخه‌ی محدودی را عرضه خواهد کرد که شامل مجسمه‌ی بیگ ددی و لیتل سیستر می‌شود.

هنوز قیمتی برای نسخه‌ی ویژه‌ی ۱۰ سالگی بازی بایوشاک در نظر گرفته نشده است، ولی به‌زودی می‌توان از طریق سایت 2K Games یا گیم‌استاپ این محصول را خریداری کرد. البته نسخه‌ی ویژه‌ی ۱۰ سالگی Bioshock فقط در آمریکا عرضه می‌شود و مردم دیگر کشورها امکان خریدش را ندارند.

در نسخه‌ی ویژه‌ی ۱۰ سالگی بازی Bioshock مجسمه‌ای ۳۰ سانتی‌متری از شخصیت‌های معروف بیگ ددی و لیتل سیستر به چشم می‌خورد. از قابلیت‌های این مجسمه‌ می‌توان به چراغ‌های واقعی صورت بیگ ددی، دریلی با قابلیت حرکت کردن و همچنین صداهایی ضبط شده از بازی اصلی Bioshock اشاره کرد. تصویر مجسمه‌ی نام‌‌برده را در زیر مشاهده می‌کنید:

BIOSHOCK 10 YEARS CELEBRATION

همان‌طور که احتمالا می‌دانید بازی Bioshock در سال ۲۰۰۷ توسط استودیوی Irrational Games ساخته شد. این بازی که به عنوان دنباله‌ی معنوی System Shock شناخته می‌شود، به نظر بسیاری از منتقدان یکی از بهترین بازی‌ها یا حتی بهترین بازی نسل گذشته محسوب می‌شود. دنباله‌های Bioshock، با نام Bioshock 2 در سال ۲۰۱۰ و Bioshock Infinite در سال ۲۰۱۳ عرضه شدند.

به مناسبت ۱۰ سالگی بازی Bioshock و عرضه‌ی نسخه‌ی ویژه‌ی این بازی، کمپانی توکی گیمز به مدت محدودی مجموعه‌ی ریمسترشده‌ی تمام نسخه‌های این سری را با نام Bioshock: The Collection روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی تخفیف زده است.


منبع Dualshocker
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده