نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

قیمت هدست واقعیت مجازی HTC Vive کاهش یافت

کمپانی HTC قیمت هدست HTC Vive را ۲۰۰ دلار کاهش داد و این هدست واقعیت مجازی، از این پس با قیمت ۵۹۹ دلار فروخته خواهد شد.

هدست واقعیت مجازی HTC Vive از این پس با کاهش ۲۰۰ دلاری نسبت به قبل، با قیمت ۵۹۹ دلار عرضه خواهد شد. پیش از این، قیمت اصلی این هدست ۷۹۹ دلار بود. بر خلاف کمپانی Oculus VR که قرار است پس از تابستان، هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت را با افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری، به قیمت ۴۰۰ دلار به فروش برساند، کمپانی اچ تی سی قصد دارد HTC Vive را از این پس با قیمت ۵۹۹ دلار عرضه کند.

کاربران با خرید این هدست نرم‌افزار‌های Tilt Brush ،Everest VR و Richie's Plank Experience را دریافت خواهند کرد. اشتراک رایگان نرم‌افزار Vive Port نیز به مدت محدود در اختیار کاربران خواهد گرفت. کاربران با داشتن اشتراک این نرم‌افزار می‌توانند در طول یک ماه پنج بازی را انتخاب و تجربه کنند.

این نسخه از هدست، گجت Deluxe Audio Strap را به همراه نخواهد داشت. این محصول، یک افزونه‌ی ارگونومیک برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive است که به بیشتر کاربران نیز پیشنهاد می‌شود. این گجت در راستای راحت‌تر ساختن استفاده از هدست ساخته شده است و در واقع دو بخش‌ هدفون و هدست را با هم ادغام می‌کند.

هدست HTC Vive تنها هدستی است که از قابلیت Room-Scale (استفاده از فضای اتاق) بهره می‌برد. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد که در حین استفاده از محصول، از تمام فضای فیزیکی اتاق استفاده کند و به راحتی در آن حرکت کند. اگر می‌خواهید در رابطه با این هدست واقعیت مجازی بیشتر بخوانید، می‌توانید بررسی هدست واقعیت مجازی HTC Vive را در زومجی بخوانید.

از شما دعوت می‌کنیم برای مشاهده‌ی مشخصات فنی انواع هدست واقعیت مجازی و قیمت آن‌ها از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. پلی‌استیشن VR، هدست های آکیولس و وایو HTC در کنار دیگر هدست‌های واقعیت مجازی در این بخش در دسترس هستند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده