نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۱

تریلر جدید بازی Middle Earth: Shadow of War [گیمزکام 2017]

مایکروسافت در کنفرانس گیمزکام 2017 خود تریلر جدیدی از بازی Middle-Earth: Shadow of War را به‌همراه باندل آن با ایکس باکس وان اس به نمایش گذاشت.

مایکروسافت در کنفرانس خبری‌اش در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه گیمزکام 2017 یک تریلر جدید برای طرفداران مجموعه ارباب حلقه ها آماده کرده بود. این تریلر را که به بازی مورد انتظار Middle-Earth: Shadow of War تعلق دارد، می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید

ردموندی‌ها همراه با این تریلر، که تأکید داشتند برای اولین بار به‌طور عمومی به نمایش درآمده است، دو باندل را هم برای بازی معرفی کردند؛ باندل‌هایی که هردوی‌شان با نسخه‌ی اسلیم ایکس‌باکس وان، یعنی ایکس باکس وان اس، همراه شده بودند. آن‌هایی که به خرید کنسول سپیدرنگ مایکروسافت و بازی جدید Middle-Earth علاقه‌مند هستند می‌توانند این بازی را با نسخه‌ی نیم ترابایتی یا یک ترابایتی ایکس‌باکس وان اس خریداری کنند. ضمناً این باندل‌ها دارای دو آیتم درون بازی با نام‌های Legendary Champions War Party و Epic Sword of Dominion هم هستند.

بسته‌های فوق که علاوه بر کنسول و بازی، دارای یک کنترلر ایکس‌باکس، یک ماه اشتراک Xbox Game Pass و ۱۴ روز اشتراک آزمایشی ایکس‌باکس لایو گلد هستند، در ۱۰ اکتبر (سه‌شنبه ۱۸ مهر) همزمان با انتشار بازی روانه‌ی بازار می‌شوند. باندل یک ترابایتی ۳۵۰ دلار قیمت دارد و قرار است به‌جز ژاپن و چین در بازارهای دیگر موجود شود. باندل نیم ترابایتی هم ۲۸۰ دلار قیمت خورده و علاوه بر دو کشور فوق، در آمریکا، برزیل، آرژانتین و چند کشور دیگر آمریکای جنوبی هم موجود نخواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده