// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

تعداد کاربران بازی Fortnite از مرز یک میلیون نفر گذشت

استودیو Epic Games اعلام کرد که تعداد کاربران بازی Fortnite از مرز یک میلیون نفر گذشته است و به این مناسبت، حالت جدیدی نیز برای آن معرفی شد.

بازی Fortnite ماه گذشته منتشر شد و حال در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که تعداد کاربران آن از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است. استودیو اپیک گیمز (Epic Games) با انتشار پستی در حساب کاربری خود در توییتر این خبر را منتشر کرد. ضمن اعلام این خبر، سازندگان حالت جدیدی را نیز برای این بازی معرفی کردند:

از این یک میلیون نفر کاربر سپاسگزار هستیم. شنیده بودیم که خواهان بخش حالت بقا بودید. ۲۰ آگوست منتظر آن باشید.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Fortnite به گوشتان می‌خورد باید گفت که این بازی یک اثر حالت بقا و همکاری چندنفره (Co-op) است که استودیو اپیک گیمز و پیپل کن فلای (People Can Fly) آن را توسعه داده‌اند و خود استودیو اپیک گیمز مسئولیت انتشار آن را بر عهده گرفته است. مدت زمان زیادی است که بازی Fortnite در حال توسعه است؛ چرا که این بازی در سال ۲۰۱۱ معرفی شد. استودیو Epic Games نسخه «دسترسی پیش از موعد» این بازی را در تاریخ ۳ مردادماه (۲۵ جولای) در دسترس کاربران قرار داد. ضمنا بازی مذکور قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شود. به گفته سازندگان، نسخه‌ای از این بازی نیز به طور رایگان یا به اصطلاح Free to Play با نزدیک شدن به عرضه نسخه رسمی آن در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

روند این بازی طوری است که از یک تا چهار کاربر در نقشه‌ای حضور پیدا می‌کنند و به جستجوی منابع می‌پردازند. پس از آن، کاربران با استفاده از منابع به ساخت تله‌ها، دیوار‌ها و دیگر آیتم‌های دفاعی می‌پردازند تا بتوانند در مقابل امواجی از دشمنان، مقاومت کنند. گفتنی است که کاربران در این بازی با داشتن زاویه دید سوم-شخص به جنگ با دشمنان می‌روند.

بازی Fortnite هم‌اکنون فاز Early Access خود را روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و مک می‌گذراند. در مطلب دیگر می‌توانید سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی روی کامپیوتر را مشاهده کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده