نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

تریلر گیم پلی استارفایترها در بازی Star Wars Battlefront 2

الکترونیک آرتز و دایس پیش از شروع نمایشگاه گیمزکام 2017 تریلر گیم‌پلی استارفایترهای بازی Star Wars Battlefront 2 را به نمایش گذاشتند.

در حالی که تنها چند روز به آغاز نمایشگاه گیمزکام 2017 باقی مانده، امروز کمپانی الکترونیک آرتز و دایس در جدیدترین اخبار بازی یک تریلر جدید برای بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر کرده‌اند تا با گیم‌پلی استارفایترهای این بازی جنگ ستارگان در حالت Starfighter Assault آشنایی بیشتری پیدا کنیم. یکی از ویژگی‌های غایب در نسخه اولیه بازی Star Wars Battlefront به نبردهای فضایی باز می‌گشت که بعدها از طریق بسته‌های الحاقی این ویژگی به بازی اضافه شد. به نظر می‌رسد برای بازی جدید، الکترونیک آرتز این اشتباه را تکرار نکرده و از همان ابتدا شاهد نبردهای فضایی در مقیاس عظیم خواهیم بود که در زمان سه‌گانه اصلی و سه‌گانه پیش-درآمد رخ می‌دهند.

در این تریلر شاهد چندین مکان جدید هستیم که ابتدا با ستاره مرگ مخروبه بالای سیاره اندور آغاز می‌شوند. سپس شاهد نبردی در یک کارخانه سفینه‌سازی امپراطوری بالای سیاره فندور هستیم که دارت ویدر هم در این مکان به مبارزه می‌پردازد. در صورتی که مشتاق دیدن شخصیت‌های سه‌گانه پیش-درآمد هستید، در این تریلر نبردی بالای سیاره ریلوت و مرکز تحقیقاتی کامینو وجود دارد که دارت ماول و یودا قابل بازی هستند و به مبارزه می‌پردازند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

با توجه به نمایش امروز بازی Star Wars Battlefront II، به نظر می‌رسد الکترونیک آرتز واقعا به بازخورد هواداران توجه کرده است. وجود نبردهای بزرگ‌تر و بهتر، شخصیت‌ها و سیارات جدید، وجود نقشه از تمامی خطوط زمانی جنگ ستارگان و بخش داستانی تک‌نفره، همگی بازی Battlefront 2 را به یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال تبدیل می‌کنند. بایستی امیدوار باشیم الکترونیک آرتز این‌بار جامعه بازیکنان را با افزودن نقشه‌های پولی از یکدیگر جدا نکند و به تجربه بازی لطمه نزند که البته طبق گفته کمپانی، این اتفاق رخ نخواهد داد.

الکترونیک آرتز در گیمزکام امسال میزبان یک برنامه زنده است که روز دوشنبه ۳۰ مرداد ساعت ۲۱ به وقت تهران برگزار خواهد شد. احتمالا در این برنامه شاهد نمایش جدیدی از بازی Star Wars Battlefront 2 خواهیم بود.

بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) عرضه خواهد شد و افرادی که بازی را پیش خرید کنند می‌توانند سه روز زودتر تجربه بازی را آغاز و چندین لباس انحصاری برای شخصیت‌ها دریافت کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده