// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Shadow Fight 2: Special Edition

بازی موبایل Shadow Fight 2: Special Edition محتویات داستانی جدید و سرگرم کننده‌ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی Shadow Fight 2 را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای اندروید و آیفون دانست؛ بازی‌ای که دارای یک بخش داستانی غنی است و مبارزه‌های متنوع و هیجان‌انگیزی را در خود جای داده است. مدتی پیش بود که خبری منتشر شد، حول اینکه بازی موبایل Shadow Fight 2: Special Edition از سوی تیم سازنده عرضه خواهد شد و حال این بازی در اختیار کاربران قرار گرفته است. نسخه‌ی Special بازی دارای محتویات داستانی بیشتر و همچنین حذف کردن تبلیغ‌های داخل بازی است و از طرفی نوار انرژی شما همیشه پر خواهد بود.

بازی موبایل Shadow Fight 2: Special Edition

اولین تفاوتی که در این نسخه با آن روبه‌رو خواهید شد،‌ پولی بودن بازی است. نسخه اولیه بازی Shadow Fight 2 یک بازی کاملا رایگان بود، ولی در دل خود یک سری مشکلات نظیر تبلیغ‌ها و خرید‌های اجباری درون برنامه‌ای را جای داده بود. برای مثال، اگر می‌خواستید نوار انرژی مبارزه‌ی خود را پر کنید، حتما باید آیتم مربوطه را از بخش پرداخت‌های درون برنامه‌ای خریداری می‌کردید، اما در بازی اندروید و آیفون Shadow Fight 2: Special Edition دیگر خبری از این مورد نیست؛ نه تبلیغات را مشاهده می‌کنید و نه انرژی شما تمام خواهد شد. دومین و اصلی‌ترین مورد که در این نسخه تغییر کرده و ارزش امتحان کردن را دارد، اضافه شدن محتویات داستانی است که بیش از ۱۰ ساعت گیم‌پلی متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهد. در جریان بخش جدید داستانی بازی، شما می‌توانید در قالب استاد خود، در گذشته او بازی کنید و داستان وی را نیز متوجه شوید.

بازی موبایل Shadow Fight 2: Special Edition

زمانی که در حال بازی کردن بخش استاد خود هستید، وی از دشمنان و خاطراتی که داشته با شما سخن می‌گوید. قطعا اضافه شدن این بخش، جانی تازه به گیم‌پلی و مبارزه‌های بازی داده است و کاربر در کنار بخش‌هایی نظیر Survival ،Dual، مبارزه‌های اصلی و تورنمنت‌ها می‌تواند مبارزه‌های جدیدتر، زیبا‌تر و هیجان‌انگیزتری را تجربه کند. همچنین محیط‌های بخش داستانی استاد شما نیز تنوع خوبی دارد و بعضی از آن‌ها تضاد خاصی را با دنیای بازی ایجاد کرده‌اند؛ به‌طوری که حضور دو مبارز در حالت سایه‌گونه در پس‌زمینه‌ای رنگارنگ و دلنشین، شکل و شمایل خاصی را به بازی داده است.

در کنار تمامی این موارد، بخش شخصی‌سازی بازی و ارتقای سلاح‌ها نیز همچنان از جذابیت خاصی برخوردار است و باید نگاه ویژه‌ای به این بخش داشته باشید. مبارزه‌های هر منطقه‌ی بازی دارای درجه سختی‌های متفاوتی هستند و تنها راهی که می‌توانید درجه سختی‌ مبارزه‌های بازی را کاهش دهید، این است که مدام سلاح‌های جدیدی را در اختیار بگیرید و آن‌ها را تا آخرین سطح ممکن ارتقا دهید. همچنین Perkها نیز از دیگر بخش‌های حائز اهمیت بازی Shadow Fight 2: Special Edition به حساب می‌آید. با پرک‌های بازی می‌توانید فنون رزمی جدید یا ویژگی‌های خاصی را دریافت کنید. به عبارتی رفته رفته و با لول‌آپ شدن در بازی می‌توانید مبارز خود را آن‌طور که دوست دارید، شخصی‌سازی کنید و استایل آن را شکل دهید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

در آخر، بازی مبارزه‌ای اندروید و آیفون Shadow Fight 2: Special Edition تجربه‌ی جدیدی را در بخش داستانی در اختیار شما قرار خواهد داد و همان استایل قدیمی خود را نیز حفظ کرده است تا بتواند همچنان مخاطبان را از خود راضی نگه دارد. در پایان باید بگویم که نسخه‌ی سوم از مجموعه بازی Shadow Fight نیز در ماه نوامبر سال جاری، روانه‌ی بازار خواهد شد.

دانلود بازی موبایل Shadow Fight 2: Special Edition


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده