نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

جستجو برای یافتن کارگردان مناسب برای فیلم Justice League Dark همچنان ادامه دارد

تیم تولیدات فیلم Justice League Dark (لیگ عدالت تاریک) که سخت به دنبال کارگردانی مناسب برای هدایت این پروژه هستند، اخیرا لیست کاندیدهای خود را به دو نفر محدود کردند.

زمانی که اعلام شد که داگ لیمان تصمیم گرفته که از کارگردانی جدیدترین پروژه تولیدی کمپانی برادران وارنر یعنی فیلم لیگ عدالت تاریک (Justice League Dark) کنار بکشد، گفته می‌شد که اندرس موشیتی (کارگردان فیلم IT) و دامیان زیفرون کارگردان آرژانتینی (کارگردان فیلم حکایات وحشیانه Wild Tales) در تیررس برادران وارنر هستند و آنها را برای جایگزینی لیمان در نظر دارند. اما حالا خبر رسیده که دو نفر دیگر هم به لیست جایگزین‌های احتمالی اضافه شده‌اند.

به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر بعد از مدت‌ها، بالاخره آماده معرفی جایگزین داگ لیمان، که چندی پیش کارگردانی پروژه تولید فیلم Justice League Dark را برعهده داشت، هستند. آنها لیست کاندیدهای خود را به دو نفر که دنیل اسپینوزا (کارگردان فیلم زندگی Life) و جرارد جانستون (کارگردان فیلم حبس خانگی Housebound) هستند کاهش دادند. 

بین این دو کاندید نهایی به نظر می‌رسد که دنیل اسپینوزا نسبت به کاندید دیگر آشناتر و محبوب‌تر است. اسپینوزا اخیرا فیلم علمی تخیلی و البته ترسناک Life و همچنین فیلم هیجان‌انگیز و اکشن Safe House (خانه امن) که در سال ۲۰۱۲ ساخته شد کارگردانی کرده است. در حالی که جرارد جانستون کارگردان تازه کار و ناشناخته اهل نیوزلند که تنها کار دیده شده و معروفی او فیلم ترسناک و کمدی Housebound است، شانس کمتری نسبت اسپینوزا دارد و می‌توان گفت که یک گزینه خطرناک و ریسک پذیر است.

نظر شما درباره گزینه‌های پیش رو چیست؟ آیا شما هم گزینه مناسبی را برای کارگردانی این فیلم در نظر دارید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده