نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

اطلاعات جدید فیلم Godzilla vs Kong از زبان آدام وینگارد

آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong در مصاحبه جدید خود اطلاعات تازه‌ای را از این فیلم مورد انتظار به اشتراک گذاشته است.

فیلم گودزیلا علیه کونگ (Godzilla vs Kong) یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ است که قرار است در آن شاهد نبرد و مبارزه بین دو هیولای نمادین و بسیار محبوب دنیای سینما باشیم. ماه خرداد امسال، کمپانی برادران وارنر از انتخاب آدام وینگارد برای کارگردانی این فیلم مورد انتظار خبر داد. حال وینگارد در مصاحبه جدید خود در مورد برخی از مسائلی که در فیلم Godzilla vs Kong در حال برنامه‌ریزی است، صحبت کرده است. او در این مصاحبه گفت که برنامه وی این است که یک مبارزه به‌یادماندنی را خلق کند و در حال نزدیک شدن به این موضوع است. وینگارد گفت:

من واقعا می‌خواهم که شما این شخصیت‌ها را جدی بگیرید. من می‌خواهم شما احساسات خود را برای شخصیت‌های فیلم نشان بدهید و با دیگران به اشتراک بگذارید. منظور من تنها شخصیت‌های انسانی فیلم نیست؛ بلکه در واقع منظور من هیولاهای این فیلم است. اگر قرار باشد این فیلم با روش من ساخته شود، من واقعا می‌خواهم در پایان فیلم اشک در چشمان مردم جمع شود و احساسات خود را نشان بدهند. 

Godzilla

با این حال، توضیحات وینگارد در مورد فیلم Godzilla vs Kong به مسائل احساسی ختم نمی‌شود و او اطلاعات بیشتری را نیز از این فیلم به اشتراک گذاشته است. او در ادامه گفت که گودزیلا و کینگ کونگ قرار نیست تنها هیولاهای این فیلم باشند و به نظر می‌رسد که در این فیلم قرار است شاهد بیش از دو هیولا باشیم. وینگارد گفت:

در این فیلم شاهد یک نبرد بسیار بزرگ بین چند هیولا خواهیم بود. در این فیلم تعداد زیادی از هیولاها با یکدیگر درگیر می‌شوند، اما در پایان من می‌خواهم که فیلم دارای لحظات بسیار عاطفی باشد. من می‌خواهم که شما احساسات آن‌ها را مشاهده و درک کنید و فکر می‌کنم که ایده بسیار جالبی خواهد بود.

Kong: Skull Island

وینگارد بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های ترسناکی چون تو بعدی هستی (You're Next)، میهمان (The Guest) و جادوگر بلر (Blair Witch) شناخته شده است. همچنین وینگارد کارگردانی فیلم Death Note (دفترچه مرگ) را نیز بر عهده داشته است. تری روسیو، نویسنده چهار فیلم اول مجموعه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean)، به همراه پاتریک مک‌کی و جان دی. پین، نویسنده فیلم Star Trek: Beyond (پیشتازان فضا: فراتر) و پیشتازان فضا ۴ (Star Trek 4)، رهبری اتاق نویسندگان فیلم Godzilla vs King Kong را بر عهده خواهند داشت. تی. سی. نولین، جی. مایکل استرکزینسکی، کت واسکو، لیندزی بیر و مکس بورنستاین، دیگر نویسندگان این اتاق نویسندگی هستند.

فیلم Godzilla vs Kong برای اکران در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده