// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Shadow Skate

 در بازی اندرویدی Shadow Skate حس متفاوت اسکیت بازی را به صورت حرفه‌ای تجربه کنید. در ادامه با معرفی بازی همراه زومجی باشید.

اسکیت بوردینگ از آن دسته ورزش‌های مهیجی است که علی‌رغم دارا بودن حرکات نمایشی و آکروباتیک حیرت‌انگیز و همچنین جذابیت خاص خود، هنوز در ایران آن‌طور که باید و شاید به صورت همگانی رواج پیدا نکرده و برای بسیاری از افراد کماکان ناشناخته محسوب می‌شود. اما با این حال، بعضی از جوانانِ علاقمند به اسکیت بودند که با دیدن فیلم‌ها و تصاویر آموزشی پیشگامان این ورزش، همچون تونی هاوک، رودنی مولن، استیو کابایرو، شاون وایت و دیگر حرفه‌ای‌های این رشته، توانستند این مسیر را پیش بگیرند و در حد بضاعتشان اسکیت‌سواری را یاد بگیرند.

اما برای مخاطبان ورزش اسکیت عرض کنم که به غیر از فیلم‌های آموزشی می‌توانند اساس و مقدمه اصلی اسکیت را با تجربه بازی‌های این سبک فرا بگیرند؛ بازی‌هایی اعم از سری بازی‌های Skate، ساخته استودیو الکترونیک آرتز که برای پلتفرم ایکس باکس 360 و همچنین ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت. شما حتی با تجربه بازی‌های موبایل True Skate و Stickman Skate Battle می‌توانید تا حدودی قوانین و نحوه‌ی انجام صحیح حرکات نمایشی اسکیت را یاد بگیرید. اما در این مقاله به منظور آشنایی بیشتر و فراگیر کردن هرچه بیشتر این ورزش، به معرفی بازی موبایل Shadow Skate پرداخته‌ایم که بی‌ربط با موضوعات گفته‌شده نیست.

skate shadow

با وجود اینکه روند بازی مشابه با بازی Vector طراحی شده، اما در عین حال شایستگی خودش را حفظ کرده است

 در بازی اندروید Shadow Skate، ساخته کمپانی کندی موبایل، نقش فردی با ظاهر و قیافه به اصطلاح «سایه‌ای» را ایفا می‌کنید که تحت تعقیب دشمنان قرار دارد و با فرار کردن سعی دارد تا از دست آنها خلاص شود. اما چالش اصلی بازی این است که فرار تنها به واسطه اسکیت بورد صورت می‌گیرد و راهی به جز استفاده از این وسیله ندارید. به هر حال باید تلاش کنید تا با انجام حرکات بی‌نقص، موانع جلوی مسیرتان را با سربلندی پشت سر بگذارید و تا جایی که می‌توانید از برخورد به در و دیوار خودداری کنید. گفتنی است که در هر مرحله از بازی، سکه‌هایی وجود دارند که برای پیشبرد و طی کردن ادامه بازی حتما به کار خواهند آمد؛ به این معنی که برای انجام دادن حرکات و تکنیک‌های حرفه‌ای باید از قبل، از منوی بازی هرکدام از حرکات را توسط سکه‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید آزاد کرده باشید. این را هم خاطرنشان کنم که قبل از ابتدای هر بازی با فعال کردن سه ویژگی کمکی مهم Magnet ،Time و Guide می‌توانید به راحتی و با سهولت بیشتری مراحل را یکی پس از دیگری سپری کنید. همچنین این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید اسکیت بورد خود را در صورت لزوم شخصی‌سازی کنید یا به کلی تغییر دهید.

Skate Shadow2

اما از حق که نگذریم، از لحاظ گیم‌پلی و گرافیک، بازی Shadow Skate به نوعی از بازی‌های سرشناس استودیوی بازی‌سازی Nekki الگوبرداری کرده و در بسیاری از مواقع عملکردی عینا مشابه دارد. همانند بازی‌‌های Nekki، بازی گرافیک و همچنین جلوه‌های هنری دوبعدی و مینیمالیستی دارد که به طبع به دلیل محبوبیت بازی‌های استودیو Nekki، قطعا این بازی هم طرفدار خاص خودش را خواهد داشت. در باب کنترل‌های بازی باید گفت که اصل سادگی و در عین حال جذابیت در بازی حفظ شده است و شما می‌توانید به وسیله سه دکمه پرش، سرعت گرفتن و خم شدن بر بازی تسلط یابید. این بازی مبتنی بر فیزیک، مجموعا در چهار حالت مختلف City ،Park ،Work Site ،Night و همچنین در ۴۰ مرحله‌ی متنوع طراحی شده است.

در آخر اگر از دوستداران اسکیت بوردینگ و موضوعات مرتبط با آن هستید، بی‌شک از این بازی لذت خواهید برد. در حال حاضر این بازی آفلاین تنها برای سیستم‌عامل اندروید عرضه شده است و فعلا خبری از نسخه آیفون آن اعلام نشده است. اکنون می‌توانید بازی را به صورت رایگان و با پشتیبانی از پرداخت درون برنامه‌ای از گوگل پلی دانلود کنید.

 برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

دانلود بازی Shadow Skate


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده