نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Mass Effect: Andromeda محتوای تک نفره دریافت نخواهد کرد

بایوور اعلام کرده که قصد ندارد محتوا یا آپدیت جدیدی برای بخش تک‌نفره بازی Mass Effect: Andromeda منتشر کند. 

پس از انتشار بازی Mass Effect: Andromeda و مشکلاتی که این بازی داشت، طرفداران زیادی انتظار داشتند که بایوور با انتشار بسته‌های الحاقی داستانی به یک سری سوال‌ها و ابهام‌های داستان بازی پاسخ بدهد. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، بایوور با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که برنامه‌ای برای انتشار آپدیت یا محتوای جدید برای بخش داستانی و تک‌نفره بازی ندارد:

برنامه‌ای برای انتشار آپدیت و محتوای جدید برای بخش تک‌نفره و داستانی بازی نداریم. 

یکی از ابهام‌های داستانی بازی، به سرنوشت Quarian Ark مرتبط می‌شد که بایوور اعلام کرده طرفداران می‌توانند از سرنوشت Quarian Ark در کمیک‌ها یا دیگر محتویات مرتبط با کهکشان آندرومدا مطلع شوند:

از همان روز‌های ابتدایی ساخت بازی، هدف ما روایت داستانی با محوریت Pathfinder، کاوش در آندرومدا و نبرد با Archon بود. همچنین برنامه ما این بود که در قالب ماموریت‌های APEX جنبه‌های جدیدی از داستان Pathfinder را روایت کنیم. علاوه بر این قصد داریم در آینده و در قالب کمیک‌ها و کتاب‌های داستان، داستان‌های جدیدی از آندرومدا روایت کنیم که سرنوشت Quarian Ark هم از این طریق روایت خواهد شد. 

آخرین آپدیت بازی Mass Effect: Andromeda تقریبا ۲۰ روز پیش منتشر شد. به هر حال با توجه به بیانیه اخیر بایوور، طرفداران نباید دیگر انتظار انتشار آپدیت جدیدی برای رفع مشکلات بخش تک‌نفره یا محتویات داستانی جدید را داشته باشند. 

بازی مس افکت:‌ آندرومدا در بررسی زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از بررسی بازی به شرح زیر است:

مس‌ افکت اندرومدا یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ بود و بسیاری از علاقه‌مندان این سری منتظر ادامه‌ی ماجراجویی‌های این مجموعه بدون کاپیتان شپرد بودند. اما این بازی با وجود نکات مثبت زیاد، به واسطه‌ی برخی مشکلات انیمیشنی، باگ‌های گرافیکی و ماموریت‌های خسته‌کننده، نتوانست انتظارات بالای طرفداران مس افکت را برآورده کند. اگر اندرومدا نام مس افکت را یدک نمی‌کشید، شرایط به مراتب بهتری داشت. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده