// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

نسخه بتای عمومی بازی Dreadnought به رایگان برای پلی استیشن 4 منتشر شد

کمپانی Grey Box با انتشار تریلری جدید، نسخه بتای عمومی بازی Dreadnought را به رایگان در دسترس کابران پلی‌استیشن 4 قرار داد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران PS4 هم‌اکنون می‌توانند بازی Dreadnought را تجربه کنند. از امروز نسخه بتای عمومی این بازی تاکتیکی و استراتژی تیم محور به طور رایگان در فروشگاه پلی استیشن در دسترس است. البته مدتی است که این بازی فاز بتای محدود خود را روی پلی‌استیشن 4 می‌گذراند و همچنین نسخه بتای عمومی این بازی برای کامپیوتر نیز در حال برگزاری است. ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلر نسخه بتای این بازی را نیز منتشر کردند.

مبارزات بازی Dreadnought در فضا انجام می‌گردد که کاربران در آن به سفینه‌های بزرگ دستور می‌دهند و خود را در نبرد‌های بزرگ رها می‌کنند. به گفته سازندگان در این بازی بیش از ۵۰ سفینه مختلف جای گرفته است که از ۵ کلاس مختلف تشکیل شده‌اند. تمامی این سفینه‌ها قابل شخصی‌سازی هستند؛ طوری که کاربران می‌توانید سلاح‌های آن را به همراه ماژول‌ها و ظاهرشان تغییر دهید.

گفتنی است که نسخه بتای این بازی روی پلی‌استیشن 4 شامل دو نقشه جدید می‌شود و همچنین ۶ نقشه نیز از نسخه بتای قبلی به این بازی اضافه می‌شود که این بار آنها را در شب خواهیم دید.

نسخه بتای عمومی این بازی همچنین ۴ حالت را ضمیمه خود کرده است که شامل تیم دث‌مچ، تیم الیمینیشن، ترینینگ و هاوک می‌شود. حالت هاوک که به طور انحصاری برای کاربران پلی‌استیشن 4 در نظر گرفته شده است، یک بخش همکاری چند نفره (Co-op) است که کاربران در آن با تشکیل تیم ۳ نفره به مبارزه با امواجی از دشمنان می‌روند، در حالی که سفینه‌های انتخابی خود را ارتقا می‌دهند.

از محتوایت انحصاری دیگر این بازی برای پلی‌استیشن 4 می‌توان به سفینه هکتور هیرو اشاره کرد که به همراه آیتم‌های ظاهری (ShareFactory) دیگر در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار گرفت. کاربرانی که اشتراک پلی‌ استیشن پلاس را در اختیار دارند می‌توانند از تاریخ ۲۴ مرداد ماه (۱۵ آگوست) بسته الحاقی این بازی را به رایگان دانلود و تجربه کنند.

برای اطلاع بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رسمی این بازی مراجعه کنید البته گفتنی است که هنوز تاریخ انتشار نسخه کامل بازی Dreadnought مشخص نشده است.

در پایین می‌توانید تریلر جدید بازی Dreadnought‌ را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده