// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

تاریخ انتشار بازی ECHO، پروژه جدید سازندگان بازی Hitman، مشخص شد

سازندگان سابق بازی Hitman با انتشار تریلری، تاریخ انتشار پروژه جدید خود یعنی بازی ECHO را برای پی‌ سی و پلی‌اسیتشن 4 مشخص کردند.

استودیو اولترا اولترا (Ultra Ultra) تیمی متشکل از نفرات سابق استودیو آیو اینتراکتیو (IO interactive) است؛ استودیویی که طی سالیان اخیر سری بازی‌های Hitman را توسعه داده‌ است. اولترا اولترا مدتی است که در حال کار روی پروژه جدید خود یعنی بازی ECHO است و حال بر طبق جدیدترین اخبار بازی سازندگان تاریخ انتشار آن را به طور رسمی اعلام کردند.

بازی مذکور که در سبک سوم شخص و علمی تخیلی طراحی شده است در تاریخ ۲۸ شهریور ماه (۱۹ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. علاوه بر مشخص شدن تاریخ عرضه این بازی، سازندگان تریلر جدیدی نیز از آن منتشر کردند که به ما اجازه داد نگاهی به گیم‌پلی و دنیای این بازی بیاندازیم؛ این بازی گویا از سری بازی‌های Hitman الهام گرفته است و قرار است با سناریو متفاوتی خود را به ما نشان دهد.

echo

در این بازی کاربران در نقش شخصیتی به نام اِن (En) حضور پیدا می‌کنند و در کاخی بیگانه که به دست کاراکتر‌هایی که دقیقا شبیه به اِن هستند بازی را شروع می‌کنند. روند بازی همانند بازی Hitman به طور مخفی‌کاری پیش می‌روند؛ که البته با تغییرات گسترده همراه است. در ادامه می‌توانید توضیحات رسمی سازندگان را در مورد این بازی مشاهده کنید.

کاخ پژواکی را تولید می‌کند تا تو را نابود کند. کاخ برای تولید اِن‌های کشنده بیشتر دقایقی خاموش می‌شود و شما با در دست داشتن موقعیت‌های کم خود را آماده می‌کنید، چرا که وقتی کاخ دوباره بیدار شود تاریکی روح شما را فرا خواهد گرفت و بی‌رحمی سرتاسر کاخ را خواهد پوشاند.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Echo که با موسیقی زیبایش، گیم‌پلی آن را به نمایش می‌گذارد، تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده