نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

شایعه: نام و شخصیت منفی فیلم Bond 25 اعلام شد

طبق جدیدترین شایعه در مورد مامور 007، بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های جیمز باند قرار است با نام Shatterhand و از روی یکی از رمان‌های این سری ساخته شود.

 اخیر شایعه‌ای بزرگ حول محور نام و شخصیت منفی فیلم Bond 25 منتشر شده است و طبق این شایعات، نام این فیلم قرار است Shatterhand باشد و از روی یکی از رمان‌های اخیر که درباره ماجراجویی‌های مامور 007 است، اقتباس خواهد شد.

اخیرا طرفداران درباره اینکه آیا دنیل کریگ در پنجمین سفر و ماجراجویی خود به عنوان یک جاسوس انگلیسی حضور دارد یا خیر مطمئن نبودند، اما براساس اخباری که منتشر شد مشخص شد که کریگ در این نقش حضور خواهد داشت و این آخرین باری خواهد بود که نقش جیمز باند را ایفا می‌کند.همچنین از طرفی می‌دانیم که فیلم باند 25 در تاریخ نوامبر ۲۰۱۹ اکران می‌شود و از طرف دیگر کارگردان فرانسوی یعنی یان دیمانگ کارگردانی این قسمت از فیلم جیمز باند را کارگردانی خواهد کرد. در این لحظه ما هیچ اطلاعات و جزئیاتی از فیلمنامه و طرح آن نمی‌دانیم، اما براساس شایعات و اخباری که به صورت آنلاین منتشر شده، ما متوجه شدیم که قسمت بعد تقریبا چگونه خواهد بود.

براساس شایعه‌ای که به طور خلاصه از سایت اروپایی Mirror منتشر شده، بیست و پنجمین قسمت فیلم James Bond تحت عنوان Shatterhand نام‌گذاری شده و قرار است جزئیات داستان و عناصر آن از روی رمان باند که در سال ۲۰۰۱ با نام «Never Dream of Dying» نوشته ریموند بنسون منتشر شده اقتباس شود. اگر قرار باشد همه چیز طبق رمان بیش رود، پس جیمز در این قسمت با شخصیت فوق شروری که کور است و سازمانی فرانسوی بدنام و شیطانی به نام اتحاد «Union» را هدایت می‌کند، روبه‌رو شده و مبارزه می‌کند. همچنین او در این قسمت درباره مرگ دختری که به ناحق بوده است هم تحقیقات گسترده‌ای می‌کند. در این قسمت دختری که در داستان باند حضور دارد هم تایلین منیانگ نام دارد.

james bond

علاوه بر این، این سایت اروپایی اعلام کرد که تهیه کنندگان به دنبال هماهنگی‌هایی با کشور‌های کرواسی، فرانسه و ژاپن برای فیلمبرداری قسمت‌های اکشن فیلم Shatterhand هستند. مدت‌ها قبل بنسون ۳ فیلم از فیلم‌های پیرس براسنن که نقش مامور ۰۰۷ را ایفا کرده را تبدیل به رمان کرده است اما این اولین بار است که برای ساخت فیلمی می‌خواهند از رمان‌های اصلی آن استفاده کنند. به علاوه این اقتباس، فیلمنامه نویسان این فیلم یعنی نیل پرویس و رابرت وید عناصر مختلفی را هم از فیلم You Only Live Twice از سال ۱۹۶۰ با بازی شان کانری و فیلم On Her Majesty’s Secret Service با بازی جورج لازنبی استخراج و در فیلمنامه استفاده کرده‌اند.

تا به این لحظه هنوز هیچ‌گونه تاییده خاصی برای این مطالب منتشر نشده و از آنجایی که سایت Mirror یک نشریه آنلاین است، نمی‌توان به هیچ مطلب آن اتکا کرد و همه چیز فعلا در حد همان شایعه باقی است. همچنین این مقاله عنوان کرده که ارنست بلوفلد که در فیلم  Spectre با بازی کریستوفر والتز ظاهر شد و آقای هینکس با بازی دیو باتیستا ممکن است دوباره به این قسمت بازگردند و به طریقی حضور خود را به ۴ فیلم قبلی دنیل کریگ که نقش جیمز باند را ایفا می‌کرد ربط دهند و مشکلات مختص به خود را در این قسمت هم به وجود بیاورند. از آنجایی که باتیستا در قسمت قبلی یعنی فیلم اسپکتر از قطاری با سرعت بالا به بیرون افتاد برایمان جالب است که ببینیم بازگشت او چگونه خواهد بود. همچنین والتز هم در اواخر قسمت قبل به زندان افتاد، پس یعنی هنوز زنده و زندانی است و به احتمال زیاد در این قسمت هم حضور خواهد داشت. از طرف دیگر ارنست بلوفلد با سبک هانیبال لکتر (Hannibal Lecter) ظاهر شده و به باند در مسائل مرموز این فیلم کمک می‌کند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده