// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی ترسناک White Night پاییز امسال برای موبایل عرضه خواهد شد

استودیو اوسام تصمیم گرفته تا نسخه موبایل بازی خاطره‌انگیز و مهیب White Night را روانه بازار کند. در ادامه با جزییات این خبر همراه زومجی باشید.

بی‌شک هر‌کس با دیدن تریلری از گیم‌پلی بازی White Night، تحت‌تاثیر و محو جلوه‌های هنری و کارگردانی زیباشناسانه‌ی شگفت‌انگیز بازی قرار می‌گیرد. بازی‌ای که به گونه‌ای یادآور بازی ترسناک Alone In The Dark است. داستان این بازی با تم به اصطلاح سیاه و سفید به سال ۱۹۳۰ بر می‌گردد. جایی که شما در عمارتی دورافتاده، پر رمز و راز و فوق‌العاده وحشتناک گیر‌ افتاده‌اید و به منظور پیدا کردن راه رهایی و نجات خود می‌بایست پازل‌هایی را براساس روشنایی و سایه‌ها حل کنید. همچنین برای حل پازل‌ها در بازی، کبریت‌ها و شمع‌هایی تعبیه شده‌اند تا بتوانید دید لازم را برای مسیر داشته باشید و مراحل را یک به یک پیش ببرید. البته این را هم خاطر نشان کنم که بعضی اوقات گیر‌افتادن در تاریکی مطلق، بازی را سخت و چالش برانگیز می‌کند.

حدود دو سال پیش، بازی بر روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، لینوکس، پلی استیشن 4 و مک عرضه شد و توانست در شبکه گیمینگ استیم طرفداران و گیمرهای زیادی  را به خود جلب کند. حال انتظار می‌رود که نسخه موبایل بازی White Night با قابلیت‌های کنترلی بهتر و همچنین سیستم ذخیره‌سازی مناسب‌تر، بتواند همان موفقیت و شهرت قبلی بازی را برای دومین بار متوالی کسب کند. شما می‌توانید مشتاقانه برای تجربه دوباره این بازی برای دستگاه‌های اندرویدی و آیفون خود تا پاییز امسال منتظر بمانید.

 

 


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده