نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

تاریخ اکران فیلم Super Troopers 2 تایید شد

کمپانی فاکس سرچلایت پیکچرز تاریخ اکران فیلم سربازان فوق العاده ۲ (Super Troopers 2) را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Super Troopers 2 رسما تایید و اعلام شده است. دنباله فیلم Super Troopers (سربازان فوق العاده) که یک فیلم کمدی قدیمی بوده، قرار است در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود. همچنین مسئولیت انتشار این فیلم بر عهده کمپانی فاکس سرچلایت پیکچرز، زیر مجموعه کمپانی فاکس قرن بیستم خواهد بود. استیو لمی که از بنیان‌گذاران گروه کمدی Broken Lizard است، این خبر را در مصاحبه با وب‌سایت Seven Days رسما تایید و اعلام کرد. او در این مصاحبه به طور شفاف در مورد تاریخ اکران فیلم Super Troopers 2 صحبت نکرد، اما به شکلی دیگر تاریخ اکران این فیلم را توصیف کرد. لمی گفت:

تاریخ اکران برای این فیلم وجود دارد، اما من نمی‌توانم در مورد آن چیزی به شما بگویم. من تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که این فیلم در یک روز جمعه در فصل بهار منتشر خواهد شد.

Super Troopers

با این حال، طبق اطلاعاتی که وب‌سایت Indiegogo منتشر کرده، این فیلم در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. علاوه بر این، کمپانی فاکس سرچلایت نیز فیلم Super Troopers 2 را برای اکران در این تاریخ رسما به جدول اکران فیلم‌های آینده خود اضافه کرده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم در بهمن سال گذشته به پایان رسیده بود. فیلم Super Troopers 2 بخشی از برنامه Indiegogo است که در سال ۲۰۱۵ توانست بیش از ۴.۵ میلیون دلار بودجه دریافت کند. لمی در ادامه گفت که این فیلم، بهترین فیلمی است که تا به امروز توسط این گروه ساخته شده و قرار است منتشر شود.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، فیلم Super Troopers با بودجه‌ای معادل سه میلیون دلار تولید و در سال ۲۰۰۱ به روی پرده رفته است. این فیلم موفق شد بیش از ۲۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کارگردانی فیلم Super Troopers 2 بر عهده جی چاندراسکار، کارگردان فیلم اول بوده است. اریک استول‌هانسکی، استیو لمی، جی چاندراسکار، پل سوتر، کوین هفرنان و برایان کاکس دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. چاندراسکار و بازیگران اصلی فیلم Super Troopers بخشی از گروه کمدی Broken Lizard هستند. این گروه فیلم‌های دیگری چون Beerfest، باشگاه ترس (Club Dread) و Slammin' Salmon را نیز تولید و منتشر کرده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده