// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Zlatan Legends

زلاتان ابراهیموویچ این‌بار در بازی Zlatan Legends با کنار گذاشتن تیشرت ورزشی، لباسی از جنس فلز پوشیده است.

زلاتان ابراهیموویچ، فوتبالیست محبوب سوئدی، این‌بار به عنوان شخصیت اصلی داستان وارد دنیای بازی‌های موبایل شده تا در سیاره‌ای به نام Pivos، در جایگاه نماینده زمین حاضر شود. اما اتفاقی در شرف وقوع است و میزبان تصمیم می‌گیرد تا بهترین‌ها را از اقصی نقاط جهان دعوت کند. با رسیدن زلاتان به Pivos و معرفی خودش، صداها از مجلس بلند می‌شود و زلاتان‌ها (!) هر کدام مدعی می‌شوند که زلاتان اصلی هستند و قصد پیروزی در مسابقات را دارند. اینجا‌ است که مشخص می‌شود برترین‌های هر سیاره، شخصی نیست جز زلاتان همان سیاره و باید زلاتان‌ها به مسابقه‌ای برای ثابت کردن برتری خود بروند.

داستان بازی آیفون Zlatan Legends با تصاویری مشابه با کامیک بوک‌ روایت می‌شود و کمی دارای طنز است. هرچند شخصیت اصلی از دنیای فوتبال آمده، اما داستان بازی ارتباطی با فوتبال ندارد و بازیکنان باید سعی کنند تا با بالا رفتن از یک مسیر، خود را به بالاترین نقطه برسانند. گیم‌پلی بازی Zlatan Legends از همان ابتدا نشان می‌دهد که اعتیادآور است و با توجه به رقابت‌های Real-Time با سایر بازیکنان در سراسر جهان، هیجان‌انگیز است. در این بازی باید با ورود به هر یک از سیاره‌های جهان خلقت، در مسابقه‌ شرکت کنید و تلاش کنید تا در مسابقه‌ای چالش‌برانگیز بر رقیبان چیره شوید. گیم‌پلی بازی به شکلی‌ است که باید در مسیری رو به بالا با شوت کردن یک توپ به نام Driftball، سعی کنید به بالاترین نقطه مسیر برسید. دریفت‌بال قابلیت تلپورت را به زلاتان می‌دهد و با هر بار شوت زدن می‌توانید به محلی که توپ حرکت می‌کند، تلپورت کنید. هرچند گیم‌پلی زلاتان لجندز در ابتدا به نظر ساده می‌رسد، اما برای تمام کردن مراحل نیاز به استراتژی‌ دارید.

بازی Zlatan Legends
بازی Zlatan Legends
بازی Zlatan Legends
با جمع‌آوری جعبه‌های جوایز می‌توانید پوشش‌ و دریفت‌بال‌های جدیدی را برای زلاتان آزاد کنید

مراحل در چهار درجه سختی، از معمول تا افسانه‌ای، طبقه‌بندی شده‌اند که با پیروزی در هر کدام شهرت خود را افزایش می‌دهید. افزایش شهرت به بازیکن امکان ورود به سیاره‌های جدید را می‌دهد تا با رقابت با بازیکنانی حرفه‌ای‌تر، توانایی‌های خود را بسنجد. البته ویژگی‌های شخصی‌سازی بازی هدف دیگری هستند که با پیروزی در مراحل می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید. با پیروزی در هر مرحله و به دست آوردن شهرت، جعبه‌های ویژه جوایز را دریافت می‌کنید که در انواع و اقسام رنگ‌ها و محتوای متنوع، آیتم‌های مشخصی را در اختیارتان می‌گذارند. این آیتم‌ها شامل دریفت‌بال‌ها و پوشش‌ زلاتان می‌شوند و می‌توانید با پوشیدن آنها نسبت به حریفان ظاهر متفاوت و باشکوه‌‌تری داشته باشید.

از دیگر خصوصیات بازی بی‌شک توانایی‌هایی هستند که در اختیار‌تان گذاشته می‌شوند. این مهارت‌ها به شما اجازه می‌دهند تا با سرعت بیشتری به توپ ضربه بزنید یا با قدرت بیشتری به سمت هدف نهایی حرکت کنید. Kick Force مهم‌ترین مهارتی است که باید ارتقاء دهید. این ویژگی امکان حرکت با بالاترین سرعت را می‌دهد. ارتقاء ویژگی‌ها مدت زمان مشخصی را از Zandra، یکی از شخصیت‌های بازی می‌‌گیرد و باید با پرداخت هزینه مورد نظر، مهارت را ارتقاء دهید و برای در دسترس قرار گرفتن آن مهارت، مدتی را منتظر بمانید. البته که مانند بسیاری از بازی‌های رایگان می‌توانید با پرداخت الماس، با سرعت بیشتری مهارت‌هایتان را افزایش دهید. با این حال، کیک فورس تنها توانایی زلاتان در بازی نیست و بازیکنان می‌توانند به مرور با افزایش سطح، مهارت‌های جدید را آزاد کنند. شما همچنین گروهی دارید که باید برای ارتقاء سطح اعضای آنها، Token‌ها یا نشانه‌هایی را با برد در مسابقات به دست بیاورید. با ارتقاء اعضای گروه می‌توانید آنها را به ماموریت‌ بفرستید و صندوقچه‌های غارت بیشتری را به دست بیاورید.

بازی Zlatan Legends
بازی Zlatan Legends
بازی Zlatan Legends

حالت‌های Zlatan Legends دیگر بخش‌های متنوع این بازی جدید آیفون هستند. از لیگ گرفته تا رقابت دوستانه و حالت Career به بازیکنان اجازه می‌دهد تا آن‌طور که علاقه دارند به تجربه این بازی اعتیادآور بپردازند. به عنوان مثال، در حالت Career در کنار مراحل معمول، حالت رقابتی منحصربه‌فردی به نام Champion Duel است که در مصاف با بازیکنی دیگر باید سریع‌تر به نقطه‌ی پایانی برسید. برای ورود به این بخش نیاز به الماس دارید و احتمالا باید نگاهی به خرید‌های درون برنامه‌ای بیندازید. چالش‌های روزانه بخش دیگری است که در این بازی پشتیبانی می‌شود. به صورت روزانه، بازی اهداف مشخصی را تعیین می‌کند که می‌توانید با انجام این اهداف، جوایزی را مانند الماس و سکه دریافت کنید. مانند بسیاری از بازی‌های رایگان به مرور قادر به ورود به مراحل جدیدتر هستید و با پیشروی، با چالش‌های پیچیده‌تری روبه‌رو می‌شوید.

بازی Zlatan Legends محصولی باکیفیت و پر جزئیات است که استودی ایزبیت با هوشیاری و خلاقیت توانسته آن را جذاب و خواستنی کند. به خصوص اگر از طرفداران زلاتان ابراهیموویچ هستید، از تجربه این بازی متفاوت لذت خواهید برد. ساخته ایزبیت به صورت رایگان اکنون تنها برای آیفون عرضه شده است و توسعه‌دهندگان از انتشار آن برای اندروید در آینده خبر داده‌اند، هرچند تاریخ عرضه دقیق هنوز اعلام نشده است.

دانلود بازی Zlatan Legends


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده