نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

جزییات حالت MyTeam بازی NBA 2K18

توکی گیمز امروز جزییاتی از بخش MyTeam بازی NBA 2K18 و تغییرات آن در این نسخه ارائه کرد. 

امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی توکی گیمز اطلاعاتی از تغییرات و ویژگی‌های حالت MyTeam در جدید‌ترین نسخه سری NBA 2K یعنی بازی NBA 2K18 ارائه کرد. اگر از طرفداران این سری باشید، با حالت کارت‌محور MyTeam آشنا هستید که شباهتی به حالت آلتیمیت تیم سری بازی‌های فیفا دارد. 

اما این حالت در بازی MyTeam تغییراتی خواهد داشت و یک سری ویژگی جدید به آن اضافه شده‌اند. اصلی‌ترین مورد جدیدی که به این بخش اضافه شده، دو روش جدیدی است که با آن‌ها می‌توان بازی را تجربه کرد و هریک از این دو روش، جوایز خاصی را برای گیمر به ارمغان می‌آورند. در روش Pack & Playoffs قادر خواهید بود پَک‌های مختلفی باز کنید و در مسابقات Playoff شرکت داشته باشید. پس از تمام شدن هر دور، باید ترکیب تیم‌تان را تغییر دهید مگر اینکه بخواهید با پرداخت پول درون بازی، ترکیب فعلی را حفظ کنید. 

در روش Super Max هم باید به میزان حقوق بازیکنان‌تان توجه داشته باشید و از این نظر محدودیت‌هایی خواهید داشت. برای مثال زمانی که می‌خواهید ترکیب تیم‌تان را بچینید، یک حد خاصی از حقوق تعیین می‌شود و باید بازیکنان را به شکلی انتخاب کنید که حقوق‌شان بیش‌تر از این میزان نشود. در این بخش ابتدا در یک سری مسابقه تصادفی با سایر گیمر‌ها شرکت خواهید کرد و پس از آن بازی شما را بسته به توانایی‌هایتان وارد یک لیگ خواهد کرد. 

بخش MyTeam همچنین شامل یک سری چالش تک‌نفره نیز خواهد بود که با نام Schedule Challenges در بازی قرار گرفته‌اند. در این بخش شاهد ۳۰ چالش برای هریک از تیم‌های NBA هستیم که مجموع تعداد چالش‌ها را به ۹۰۰ مورد می‌رساند. با تمام کردن این چالش‌ها می‌توانید جوایز مختلف و امتیاز MyTeam کسب کنید. علاوه بر این قادر خواهید بود سراغ تیم‌های کلاسیک نیز بروید که بازیکنانی چون کوبی براینت یا کریم عبدالجبار دارند. 

یکی دیگر از مسائل مهم در بخش MyTeam بازی NBA 2K18، مربیگری خواهد بود که سازندگان اعلام کرده‌اند در نسخه جدید بازی از اهمیت به مراتب بالاتری برخوردار است. هر حالتی از بخش MyTeam را که بخواهید تجربه کنید، پیش از ساخت تیم یک کارت مربی به شما داده می‌شود و هر مربی سیستم خاص خود را برای تیم دارد و باید بازیکنان‌تان را بر اساس آن سیستم بچینید. علاوه بر این در زمان تایم اوت‌ها می‌توانید از کارت‌های استراتژی استفاده کنید که امتیاز‌های ویژه‌ای برای تیم‌تان به ارمفان می‌آورند. 

تغییراتی در منوی بازی که گشتن میان کارت‌ها را ساده‌تر می‌کنند و همچنین آپدیت‌های مرتب کارت‌ها و موارد جزئی دیگر، از دیگر تغییرات بخش MyTeam در نسخه جدید NBA 2K هستند. 

بازی NBA 2K18 در تاریخ ۲۸ شهریور برای نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود و با پیش خرید بازی، می‌توانید در تاریخ ۲۴ شهریور به آن دسترسی داشته باشید. شما همچنین می‌توانید اولین تریلر از گیم‌پلی بازی را که چندی پیش منتشر شد، در زومجی تماشا کنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده