// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Rival Stars Basketball

بازی Rival Stars Basketball یکی از آثار ورزشی جذاب موبایل است که گیم‌پلی منحصربه‌فردی دارد.

معمولا پیاده‌سازی مکانیزم‌ها گیم‌پلی بازی‌های ورزشی، به ویژه ورزش‌های گروهی، روی پلتفرم موبایل کار چندان آسانی نیست. به این دلیل که نمی‌توان کنترل چندان مسلطی روی بازیکنان مختلف داشت و همین موضوع شاید باعث می‌شود که معمولا از تجربه چنین آثاری صرف‌نظر کنیم. کاری که سازندگان در برابر این مشکل می‌توانند انجام دهند، تغییر گیم‌پلی بازی یا ابداع روشی خلاقانه برای کنترل بازیکنان است که به نظر نمی‌رسد سرمایه‌گذاری و صرف زمان برای مورد دوم انتخاب مناسبی باشد.

بازی Rival Stars Basketball به شخصه یکی از بهترین آثار ورزشی پلتفرم موبایل بود که تا به حال تجربه کرده‌ام. خلاقیت سازندگان در طراحی گیم‌پلی و دو قسمتی کردن آن، باعث شده تا به این زودی‌ها از بازی خسته نشوید. در اصل شما با یک بازی کارتی روبرو هستید، اما در میانه بازی وارد زمین بازی بسکتبال می‌شوید و باید با ارسال پاس‌ها و انجام پرتاب‌های دقیق امتیاز بیشتری برای خود کسب کنید.

بخش تک‌نفره بازی مراحل زیادی دارد و رفته رفته با رقیب‌های سخت‌تری روبرو می‌شوید که بازیکنان قوی‌تری دارند. شما نیز باید با امتیازهایی که به‌دست می‌آورید، بازیکنان تیم خود را ارتقا دهید یا اینکه بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرید. هر یک از بازیکنان با توجه به پست بازی خود، در یکی از بخش‌های دفاع یا حمله تبحر بیشتری دارند و اینکه ترکیبی از مدافعان و مهاجمان خوب در لاین‌آپ خود داشته باشید، نکته مهمی است. در بخش کارتی، همانند همه بازی‌های این سبک، هر کارتی که امتیاز بیشتری داشته باشد، برنده خواهد شد و بدین ترتیب تیم برنده امتیاز بیشتری کسب می‌کند. وقتی وارد زمین بازی می‌شوید، با قرار گرفتن در موقعیت‌های مختلف باید به هم‌تیمی‌های خود پاس دهید، یا اینکه توپ را از بازیکن حریف بگیرید و با پرتابی موفق آن را وارد سبد کنید. میزان سختی بازی در این بخش بیشتر می‌شود، زیرا که اگر یکبار توپ را از دست دهید، امتیاز بخشی از کوارتر را هم از دست داده‌اید.

جدا از بخش آفلاین، بخش چندنفره بازی هم جذابیت‌های زیادی دارد. در بخش چندنفره شما باید با تیم‌های بازیکنان دیگر روبرو شوید و هر چقدر که بردهای بیشتری کسب کنید، امتیاز بیشتری هم به‌دست می‌آورید و به لیگ‌های بالاتری صعود خواهید کرد. جدا از این، بخش چالش‌های روزانه هم یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب امتیاز و پول بیشتر است. یکی از سختی‌های بازی این است که هر بازیکنی تا یک حد معین می‌تواند ارتقا یابد و پس از آن یا باید بازیکنان جدید و قوی به خدمت بگیرید یا اینکه با به‌دست آوردن برخی آیتم‌های خاص، سقف ارتقای بازیکنان را دوباره افزایش دهید.

یکی دیگر از نقاط قوت بازی که از همان ابتدای کار شما را به خود جذب می‌کند، گرافیک پر رنگ و لعاب و چشم نواز بازی است که باعث می‌شود اصلا از محیط و بازی خسته نشوید. قطعا اگر از طرفداران آثار ورزشی باشید، بازی Rival Stars Basketball تجربه لذت‌بخشی برای شما خواهد بود. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را برای سیستم عامل اندروید یا آی او اس دانلود کنید.

دانلود بازی Rival Stars Basketball


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده